Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پاسار شامگاه پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه در روستای شرفات کربلا در سومین یادواره شهدای بسیج رسانه استان گیلان، اظهار کرد: شهدای رسانه علاوه بر دفاع از ناموس و مملکت خود، با مسیری که در پیش گرفتند یادگار و سندی برای نسل پس از جنگ هستند.

رئیس بسیج رسانه گیلان از اصحاب رسانه به عنوان شهدای عصر حاضر نام برد، افزود: اگر شهدای رسانه‌ای همانند شهید آوینی، کوچک زاده و سیرت نیا نبودند آثاری از دوران دفاع مقدس به عنوان سند برای نسل حاضر باقی نمی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با دست خالی و با تقدیم هزاران شهید از تمام نقاط کشور مانع تصرف یک وجب از خاک ایران توسط دشمن شدند، گفت: یک روز غفلت در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط هر شخص و بخشی جفا در حق شهدا است.

سرهنگ پارسا با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام، تصریح کرد: امروز دشمنان با تمام توان و با هزینه‌های میلیاردی در جنگ رسانه‌ای در حال تهاجم به انقلاب اسلامی ایران، شیعیان و جامعه اسلامی هستند.

رئیس بسیج رسانه گیلان تأکید کرد: یکی از نتایج حضور داعش در عراق اتمام اختلاف بین شیعه و سنی بود.

کد خبر 4743093

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پارسا بسيج رسانه گيلان اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز شهرکرد بیرجند زائران اربعین نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا