Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:38:25 GMT

ترامپ سه راه حل درباره حمله ترکیه به سوریه اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۸۵۸۵

ترامپ سه راه حل درباره حمله ترکیه به سوریه اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر مدعی شد که سه راه حل درباره عملیات ترکیه در سوریه وجود دارد: یا هزاران نظامی اعزام کنیم و از نظر نظامی پیروز شویم، یا از طریق تحریم به امور مالی ترکیه به شدت آسیب بزنیم و یا میان ترکیه و کردها برای یک توافق میانجی گری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنین در اظهارات دیگری مدعی شده است: ما داعش را صد در صد شکست دادیم و دیگر در مناطق تحت حمله ترکیه در سوریه هیچ نظامی‌ای نداریم. کارمان را کامل انجام دادیم! حالا ترکیه به کردها حمله کرده است. آن‌ها ۲۰۰ سال است با هم می‌جنگند.

عصر چهارشنبه به وقت محلی، رئیس جمهور ترکیه به صورت رسمی از آغاز حمله نظامی به شمال سوریه خبر داد و مدعی شد این حمله را با هدف بازگرداندن ثبات به منطقه دنبال می‌کند.

حملات ترکیه علیه شمال سوریه پس از آن آغاز شد که کاخ سفید اعلام کرد که در این حملات مداخله نخواهد کرد و بسیاری این اظهار نظر کاخ سفید را به منزله چراغ سبز ترامپ برای حمله ترکیه به شمال سوریه عنوان کردند.

کد خبر 4743131

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه رجب طیب اردوغان ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن فرانسه رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار