Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رگروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا ایزدی، پاراوزنه‌بردار تیم ملی ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای آمادگی خود بیان کرد: خداراشکر در این مرحله از اردوهای تیم ملی، کادرفنی تمرینات بسیار منظم و خوبی را برای ما در پیش گرفته و همه در تلاش هستند تا ما را به سطح آمادگی مورد نظر برای مسابقات آینده برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر برای مسابقات پاراوزنه‌برداری جهانی امارات آماده می‌شویم، در این رقابت‌‌ها سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز توزیع خواهد شد. این تورنمنت آخرین شانس تمام کشورهای جهان برای کسب سهمیه است.

ایزدی اظهار داشت: من تقریبا یک سال با کادر قبلی فدراسیون تمرین کردم، زمانی که کادر جدید فدراسیون روی کار آمدند، طبق برنامه‌ریزی و هدف گذاری خود گفتند باید در روز 2 بار تمرین کنیم. تا این جای کار که این برنامه بسیار موثر بوده و توانستیم نتایج خوبی بگیریم، ان‌شاءالله که در آینده هم مثمرثمر واقع شود.

پاراوزنه‌بردار تیم ملی عنوان کرد: خود من به شخصه در تلاشم تا در مسابقات جهانی امارات  بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم، باتوجه به این‌که من تازه به جمع تیم ملی بزرگسالان اضافه شدم و ان‌شاءالله که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و در مسابقات المپیک بهترین نتیجه را به دست بیاورم.

وی گفت: در اردوی تیم ملی حسین توکلی، سرمربی تیم، مربیان، کادر فنی و محمدی، رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری، تمام مسائل مرتبط با آمادگی جسمانی و روحی ما را پیگیری می‌کنند، از نظر تغذیه‌ای حواسشون به ما هست و مسائل روانشناختی ما را دنبال می‌‌کنند. خود محمدی از قهرمانان سابق و بزرگ کشور ما است و کمک‌های خیلی خوبی می‌تواند  کمک کند. علاوه‌ بر این وقتی نزدیک مسابقات می‌شویم کارشناس روان‌شناس جداگانه برای تیم می‌آورند اما الان خود مربیان هستند.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال: اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب شناسی از رخ‌داد‌های اخیر را ارائه کند.   سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا تیم والیبال ساحلی ایران یک با غلبه بر نیوزلند دو به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا راه پیدا کرد و موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شد.   اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.   پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز تیم بوکس امید ایران در حالی با کسب سه نشان برنز به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد که نخستین حضورش را در این رویداد مهم قاره‌ای تجربه می‌کرد.   دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد سریع‌ترین مرد ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در ماده ۱۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی پایان داد.   پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان به مصاف کائو چنگ جوی از چین تایپه خواهد رفت.   دو و میدانی بین المللی دبی طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر نمایندگان کشورمان به نشان طلای ۸۰۰ متر مردان و برنز ۱۰۰ متر بانوان در مسابقات دو و میدانی بین المللی دبی دست پیدا کردند.   تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال نشان رسمی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی، پس از ۳۵ سال تغییر کرد.   پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان با قهرمانی مینا قربانی به پایان رسید.   داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند تیم داوری کشورمان قضاوت فینال جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت کرد.   اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان اردوی تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسال کشورمان اواخر اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت