Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران توانست در دیداری آسان و یک طرفه به بردی پرگل دست یابد و رکوردهای خوبی از خود به جای بگذارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دور نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در خانه به دیدار کامبوج رفت و توانست با نتیجه پرگل ۱۴ بر صفر این تیم را شکست دهد. در این دیدار ملی پوشان توانستند رکوردهای آماری خوبی از خود به جای گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- کریم انصاری فرد با زدن چهار گل در این دیدار، توانست با ۵ گل زده به همراه یانگ ژو و علی مبخوت در صدر جدول گلزنان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا قرار گیرد.

- بعد از الله‌یار صیادمنش که در بازی با سوریه توانست در اولین بازی خود گلزنی کند، محمد محبی و مهرداد محمدی دو بازیکن دیگری بودند که تحت نظر ویلموتس در اولین بازی ملی خودشان موفق به گلزنی شدند. در این بین محبی توانست در نخستین بازی ملی خود دو گل ثبت کند. 

- علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی بازیکن کامبوج توانست با سه مهار پنالتی، پنالتی گیر ترین دروازه بان ایران لقب گیرد. بیرانوند در بازی برابر عمان و پرتغال نیز موفق به این کار شده بود. 

- شکست ۱۴ بر صفر کامبوج برابر ایران، سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی فوتبال این کشور محسوب می شود. 

- سردار آزمون دومین هت تریک ملی خود را در این دیدار ثبت کرد. او توانسته بود برابر مقدونیه نیز در زمان حضور کی روش هت تریک کند. آزمون در کنار طارمی و انصاری فرد بازیکنانی هستند که در زمان حضور ویلموتس در تیم ملی ایران هت تریک کردند. 

- احسان حاج‌صفی در این دیدار ۱۰۹ حضور خود را در تیم ملی ایران تجربه کرد و در صورتی که برابر بحرین به میدان برود می تواند به رکورد ۱۱۰ حضور مهدی مهدوی کیا دست یابد و پنجمین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران در این زمینه لقب گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران باید در بازی بعدی خود سه شنبه برابر بحرین قرار گیرد که اهمیت زیادی برای تیم ملی دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس