Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:22:28 GMT

توفان دو بازی جام جهانی راگبی را در ژاپن لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۹۲۳۷

توفان دو بازی جام جهانی راگبی را در ژاپن لغو کرد

تلویزیون دولتی ژاپن روز جمعه اعلام کرد کمیته برگزاری این رویداد و راگبی جهانی نهاد ناظر بر این ورزش، بازی نیوزیلند و ایتالیا و بازی انگلستان و فرانسه را لغو کرده است بازی نیوزیلند و ایتالیا قرار بود فردا (شنبه) در شهر تویوتا در استان آیچی و بازی انگلستان و فرانسه هم قرار بود در یوکوهاما برگزار شود.

مقررات جام جهانی راگبی می گوید هر بازی مقدماتی که برگزار نشود مجددا برنامه ریزی نخواهد شد و به جای آن یک تساوی بدون گل ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نخستین بار است که بازی های جام جهانی راگبی لغو می شوند.

سازمان دهندگان این رویداد می گویند اما بازی ایرلند و ساموآ فردا شنبه طبق برنامه در استان فوکوئوکا برگزار خواهد شد.

آنها می گویند امیدوارند چهار بازی روز یکشنبه از جمله بازی میان ژاپن و اسکاتلند در یوکوهاما را بتوان طبق برنامه پیش برد این مقامات اعلام کردند تصمیم های نهایی صبح روز یکشنبه اعلام خواهند شد.

سازمان هواشناسی ژاپن پیش بینی کرد توفان بزرگ و پرقدرت هاگیبیس که اکنون در نزدیکی جزایر اوگاساوارا در اقیانوس آرام در حال حرکت به سمت شمال است روز شنبه به شرق ژاپن برسد و در منطقه وسیعی با خود باد و باران شدید به همراه آورد. 

حداکثر سرعت یکی از تند بادهای این توفان حدود عصر روز گذشته در جزیره چیچی جیما به بیش از ۱۴۱ کیلومتر در ساعت رسید انتظار می رود که امروز جمعه در سواحل شرقی و غربی ژاپن در آبهای اقیانوس آرام شرایط طوفانی باشد همچنین بسته به مسیر عبور توفان، امکان دارد که شرق ژاپن نیز در روزهای شنبه تا پایان روز یکشنبه طوفانی باشد.

مقام های هواشناسی ژاپن می گویند که توده هوای مرطوب همراه این طوفان از بعدازظهر روز جمعه موجب ناپایداری شرایط جوی می شود انتظار می رود که پس از این توفان باران بیشتری در شرق و شمال ژاپن ببارد.

سازمان هواشناسی ژاپن از مردم می خواهد تا اطلاعات خود در مورد توفان را به روز کرده و نسبت به وزش بادها و باران های شدید در سه روز تعطیل آخر هفته آماده باشند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاپن توفان راگبی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی