Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان با انجام شش دیدار برگزار شد که طی آن تیم شهرداری انزلی با کسب نتیجه مساوی و در روز عدم نتیجه گیری سایر مدعیان به صدرنشینی خود ادامه داد.

بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم های فوتبال شهرداری بندرانزلی و شهرداری رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا تیم شهرداری انزلی با این تساوی نیز همچنان در صدر این رقابت ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر بازی های برگزار شده از هفته هشتم این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال کشاورز لنگرود به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال شهرداری ماسال و دخانیات گیلان با نتیجه مساوی بدون گل اتمام یافت.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده ، تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی با دو گل تیم فوتبال معلم شفت را مغلوب کرد و دیدار تیم های فوتبال شاهد شفارود اسالم تالش با سردارجنگل گوراب زرمیخ با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه بافت.

در دیگر دیدار انجام شده نیز، تیم های فوتبال معلم شاندرمن و شهرداری کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال معلم شاندرمن موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر شهرداری کوچصفهان به برتری دست یابد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با انجام هفت بازی و کسب ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، سردارجنگل گوراب زرمیخ با انجام هشت مسابقه و کسب ۱۷ امتیاز در رتبه دوم است و تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر نیز با کسب ۱۶ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵  /۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در هفته پنجم  مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های پدیده غرب کرمانشاه و استقلال خوزستان در ورزشگاه کرمانشاه مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.

با ثبت این نتیجه آبی پوشان دیار کارون با کسب ۱۰ امتیاز پس از تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد نایب قهرمانی شد و به مسابقات فصل آینده لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور راه یافتند.

پس از این موفقیت مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، درپیامی درخشش جوانان استان را به مردم خوزستان تبریک گفت.

در پیام امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان آمده است:

صعود و نایب قهرمانی تیم جوانان باشگاه استقلال خوزستان به رقابتهای لیگ برتر را به بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی این تیم کاملا بومی و دوستداشتنی  تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک درخشش این جوانان ارزنده، انگیزه‌ای وصف نانشدنی برای نونهالان و نوجوانانی است که در جای جای ایران در آکادمی‌های فوتبال مشغول فعالیت هستند و از این جهت نیز تلاش این گروه شایسته تقدیر است.

مجددا این موفقیت را به کلیه زحمتکشان عرصه کار و تلاش در مجموعه معظم گروه ملی صنعتی فولاد ایران، هواداران، خانواده‌های بازیکنان، اعضاء تیم و مردم شریف خوزستان تبریک عرض می‌کنم.

نماینده خراسان رضوی با کسب ۱۲ امتیاز قهرمان مرحله نهایی مسابقات شد.

شاهین باغملک دیگر نماینده استان درمرحله نهایی مسابقات فوتبال جوانان دسته اول باشگاه‌های کشور بود که از صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان بازماند.

۶ تیم برگزار کننده مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور بودند.

هم اکنون تیم فولادخوزستان درمسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی کرمانشاه حضور دارد.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ