Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، روز گذشته از حمله ارتش ترکیه به مناطق کردنشین در شمال سوریه به شدت انتقاد و تأکید کرد با تمام توان برای کمک انسانی به ملت شجاع کُرد کمک خواهد کرد.

سخنان نتانیاهو نخستین واکنش رسمی رژیم صهیونیستی به تصمیم «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه به آغاز عملیات نظامی زمینی و هوایی این کشور در سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر اسرائیل با گرفتن ژستی انسان‌دوستانه، نسبت به پاکسازی قومی کُردها به دست ترکیه و حامیان آن هشدار داد.

نتانیاهو به این موضوع اشاره‌ای نکرده است که «کمک انسانی» اسرائیل به کردهای سوریه چگونه انجام خواهد شد و چه مواردی را در بر خواهد گرفت.

شمار زیادی از سیاستمداران رژیم صهیونیستی نیز از تصمیم ناگهانی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به عقب‌نشینی نظامی این کشور از سوریه انتقاد کرده و یادآورد شدند که «پشت کردن» آمریکا به کُردها این نگرانی را در میان اسرائیل ایجاد کرده که دولت ترامپ ممکن است با اقداماتی مانند تلاش برای کاهش بحران با ایران، حمایت از مواضع اسرائیل را نیز کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارتش ترکیه زمینی هوایی سوریه دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو احتمالا بازداشت شود

طی روز‌های اخیر نتانیاهو تلاش زیادی برای جلوگیری از چنین تحولی انجام داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نفاق خواندن این حکم، اعلام کرد در صورت لزوم از «اسرائیل» خارج نخواهیم شد.

در همین رابطه کانال ١٢ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت نتانیاهو، گالانت و هالیوی را در این هفته صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی