Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:31:37 GMT

لواندوفسکی آماده‌ترین مهاجم این روزهای اروپا

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۹۵۷۱

لواندوفسکی آماده‌ترین مهاجم این روزهای اروپا

مهاجم لهستانی با ثبت یک هت‌تریک برای تیم ملی کشورش نشان داد که این روزها مهارشدنی نیست و آماده‌ترین مهاجم این روزهای فوتبال اروپاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از استاندارد، تیم ملی فوتبال لهستان توانست با سه گل لتونی را در انتخابی یورو ۲۰۲۰ شکست دهد. روبرت لواندوفسکی توانست در این دیدار هت‌تریک کند و هر سه گل تیم ملی کشورش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"لوا" با زدن این سه گل توانست به رکورد ۶۰ گل زده ملی برسد تا یک گل تنها تا رسیدن به رکورد گلزنی نیمار فاصله داشته باشد. این بازیکن لهستانی در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای داشته است به طوری که در هفت دیدار در بوندسلیگا توانسته است ۱۱ گل به ثمر برساند.

لواندوفسکی در فصل جاری طی ۱۱ بازی در تمامی رقابت‌ها برای بایرن مونیخ ۱۵ گل به ثمر رسانده است و در سال جاری میلادی نیز هفت بازی با لهستان پنج گل ثبت کرده است تا نشان دهد این روزها خطرناک‌ترین مهاجم فوتبال اروپا محسوب می‌شود. 

لهستان امیدوار است با درخشش این بازیکن بتواند مقدونیه شمالی را نیز در بازی آتی شکست دهد و بتواند گام بلندی برای صعود به یورو ۲۰۲۰ بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی تیم ملی فوتبال لهستان انتخابی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: روسیه پیروز جنگ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه و اروپا باید برای تعامل در آینده آماده شوند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز جمعه اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را در اروپا تهدید نمی کند و انتظار دارد که هیچ کشور اروپایی نیز تهدیدی برای روسیه نباشد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که روسیه و اروپا دیگر نمی توانند روابطی مانند گذشته داشته باشند و مسکو تجربیات فعلی را در نظر خواهد گرفت.

پسکوف گفت که عملیات ویژه نظامی با موفقیت برای روسیه به پایان می رسد و پس از آن روسیه و اروپا باید در خصوص نحوه تعامل با هم به توافق برسند.

سخنگوی کرملین تاکید کرد که مقدمات سفر رییس جمهور روسیه به چین در مراحل پایانی آماده سازی است و مسائل زیادی در دستور کار این سفر قرار دارد.

کد خبر 6089136

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان