Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد تجری کارگردان جوان که به تازگی پروانه ساخت اولین اثر سینمایی خود با نام «گل به خودی» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی را دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این فیلم یک پروژه با موضوع کودک و نوجوان است که می‌توان آن را یک اثر رئال-عروسکی-موزیکال- فانتزی دانست.

وی بیان کرد: کیومرث پوراحمد به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه من را همراهی می‌کند و بی شک تجربه وی در حوزه سینمای کودک و نوجوان می‌تواند راهنمای خوبی برای من باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نویسندگی این پروژه توسط خودم و لاله قهرمانی صورت گرفته است.

این کارگردان جوان ادامه داد: با تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم «گل به خودی» را تا ۲ ماه دیگر جلوی دوربین ببریم.

وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستند تا این فیلم را نوروز ۹۹ روی پرده سینما ببرند، توضیح داد: در این فیلم ۲ شخصیت عروسکی نیز وجود دارد که ساخت آن توسط گروهی از دانشجویان عروسک‌سازی انجام می‌شود. شخصیت‌های عروسکی این فیلم از یک دنیای دیگری آمده‌اند و طراحی این عروسک‌ها براساس همین امر صورت گرفته است.

کارگردان فیلم «آرینا» بیان کرد: با توجه به اینکه «گل به خودی» یک اثر موزیکال است، با یکی از خوانندگان مطرح کشور برای خواندن ترانه‌های این فیلم صحبت کرده‌ایم که به زودی نام وی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم قرار است در تهران فیلمبرداری شود، توضیح داد: داستان فیلم درباره ۲ کودک است که برای رسیدن به آرزوهایشان با کمک ۲ عروسک وارد یک سری ماجراها می‌شوند.

تجری در پایان گفت: پیش از «گل به خودی» ۲ فیلم در «هنر و تجربه» اکران کردم که توانست موفقیت‌های بین المللی کسب کند که از آن جمله می‌توان به «آرینا» به تهیه کنندگی بهنوش بختیاری اشاره کرد.

کد خبر 4739133 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای کودک و نوجوان فیلم سینمایی علی قائم مقامی فیلم گل به خودی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگردان تئاتر سازمان سینمایی سینمای مستند شبکه سه سیما بازیگر تئاتر عکاسی موسیقی کلاسیک تئاتر شهر بنیاد سینمایی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی