Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@17:10:17 GMT

استراماچونی: در عمرم این‌قدر سلفی نگرفته بودم!

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۹۹۸۹

استراماچونی: در عمرم این‌قدر سلفی نگرفته بودم!

سرمربی استقلال از محبوبیت تیم تحت هدایت خود در ایران سخن گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت passioneinter، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال و سابق اینتر در شش بازی نخست خود در این تیم به یک برد و ۳ تساوی رسیده، ولی به نظر می‌رسد او توانسته مشکلاتی را که در تیمش است برطرف کند و حتی از جاذبه‌های زندگی در ایران لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره داربی تهران هم گفت: من فکر می‌کنم در پایان آن اتفاق نباید رخ می‌داد. یک دیدار کلاسیک بین دو تیم را شاهد بودیم. ما یعنی استقلال به کسب برد در داربی خیلی نزدیک بودیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استقلال در ایران ۲۵ میلیون هوادار دارد که با این تیم زندگی می‌کنند. تا به حال در عمرم این‌قدر سلفی نگرفته بودم که از زمان حضور در ایران با هواداران استقلال گرفتم. تعداد هواداران مشتاق تیم در ایران بسیار زیاد است. حتی هواداران زن نیز در تمرینات تیم حاضر هستند و تیم را حمایت می‌کنند. برداشت من از زندگی در ایران در این مدت این است که غرب، درک درستی از زندگی در ایران ندارد و آنچه درباره زندگی در ایران نشان داده درست نیست.

سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه داد: تهران شهر بسیار زیبایی است. خانواده من اول تردید داشتند که در ایران کنار من بمانند، ولی الان مشتاق هستند. تاثیر خیلی خوبی از حضور در ایران گرفتیم. هدف شخصی من در ایران الان این است که مشکلاتی که تیم خارج از زمین دارد را برطرف کنم. با حمایت‌هایی که وزارت امور خارجه، سفارت و مسئولان ایرانی داشتند، مشکلات تیم برطرف شده است.

استراماچونی درباره دیدار ایران و کامبوج و حضور هواداران زن تیم ملی در ورزشگاه آزادی هم گفت: هیچ چیز بهتر از این برای فوتبال ایران و جهان نبود که تماشاگران زن ایرانی هم در ورزشگاه بودند و پیروزی تیمشان را دیدند. بهتر از این نمی‌شد!

منبع: فرارو

کلیدواژه: استراماچونی استقلال سلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901117

دیگر خبرها

  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم