Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از سمت ماکو به «ایواوغلی» به صورت مشارکتی بین اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و منطقه آزاد ماکو در حال انجام است.

وی بیان کرد: ایمن‌سازی، خط‌کشی و نصب علائم این محور توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود و برای حفاظ وسط این محور نیز ۲۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که اقدامات لازم در این ارتباط نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آسفالت راه‌های روستایی نیز گفت: شاخص برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته در استان به میانگین کشوری نزدیک است و تلاش می‌شود در ۵۰ درصد مابقی راههای روستایی آسفالت نشده با جمعیت کمتر نیز عملیات روکش آسفالت انجام شود.

«شکری» با اشاره به عملکرد آذربایجان‌غربی در زمینه اجرای مرحله اول طرح ابرار، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های شامل طرح ملی ابرار با هدف ساخت و تکمیل راه‌های روستایی است و آسفالت ۲۰۴ کیلومتر از این راهها را متعهد شده و از این میزان در حال حاضر ۸۱ کیلومتر آماده آسفالت است.

وی با بیان اینکه تمامی عملیات طرح ابرار به صورت امانی و با بهره‌گیری از امکانات این اداره‌کل انجام می‌گیرد، افزود: ارزش ریالی این حجم از عملیات ۹۵ میلیارد ریال است که برای اجرای آن ۲۰۰ نفر از همکاران و ۱۵۰ دستگاه از ماشین‌آلات این اداره‌کل فعالیت دارند.

ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است.

۷۱۳۲/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری آذربایجان غربی ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اکرم فرهادی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان گنجی برازجان در دو طبقه و به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجراست.

وی افزود: طرح اقامتگاه ۱۶ واحدی بیمارستان نیز در ۴ طبقه و به وسعت ۱۳۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد و طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان نیز با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال ساخت است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان