Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:27:16 GMT

هفته‌ هشتم لیگ دسته یک/ مدعیان به دنبال صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۰۵۱۶

هفته‌ هشتم لیگ دسته یک/ مدعیان به دنبال صدرنشینی

هفته‌ هشتم یک دسته یک امروز (جمعه) در حالی شروع می‌شود که رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک است و تیم‌ها به دنبال صدرنشینی هستند.

به گزارش ایسنا، هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال از ظهر امروز (جمعه) با ۸ بازی شروع می‌شود و فردا با یک بازی پایان می‌یابد. در مهمترین این بازی‌ها مس‌رفسنجان به مصاف داماش‌گیلان می‌رود، بادران‌تهران مقابل آلومینیوم‌اراک بازی خواهد کرد و فجرسپاسی برابر سرخپوشان‌پاکدشت رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادران صدرنشین که دیدار هفته‌ گذشته‌ خود را مقابل قشقایی‌شیراز با پیروز به پایان رساند، این هفته باید با تیم آلومینیوم‌اراک رقابت کند. باید دید شاگردان کاظمی که در این هفت بازی شکستی را متحمل نشده‌اند و با ۱۵ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند، می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا نه. همچنین در طرف دیگر میدان آلومینیوم‌ اراک که با ۳ برد، ۳ تساوی و یک باخت در رده‌ هفتم جدول قرار دارد و می‌تواند رقیب سختی برای بادران در هفته هشتم باشد.

در دیگر بازی پراهمیت هفته‌ هشتم این رقابت‌ها، مس‌رفسنجان به مصاف داماش‌گیلان می‌رود. هر دو تیم بازی قبل خود را با تساوی پشت سر گذاشته‌اند و همین می‌تواند انگیزه‌ خوبی برای پیروزی ایجاد کند.

همچنین فجرسپاسی این هفته برابر سرخپوشان پاکدشت به میدان می‌رود و برای نزدیک شدن به صدر جدول باید به پیروزی برسد. تیم فجر که دو بازی قبل خود را با تساوی به اتمام رسانده است انگیزه‌ زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد اما در آن طرف میدان هم سرخپوشان عملکرد خوبی در دو بازی گذشته‌ خود داشته‌اند و توانسته‌اند ۴ امتیاز در این دو دیدار کسب کنند و این می‌تواند کار را برای یاران مهابادی سخت کند.

برنامه هفته‌ هشتم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک به شرح زیر است:

جمعه(۱۹مهر)

فجر سپاسی - سرخپوشان پاکدشت ۱۵:۰۰
خوشه طلایی ساوه - آرمان گهر ۱۵:۰۰
نود ارومیه – ملوان ۱۵:۱۵
مس رفسنجان - داماش گیلان ۱۵:۱۵
گل ریحان البرز - مس کرمان ۱۵:۱۵
سپیدرود رشت - رایکا بابل ۱۵:۱۵
بادران تهران - آلومینیوم اراک ۱۵:۱۵
استقلال خوزستان - قشقایی شیراز ۱۶:۴۵

شنبه (۲۰مهر)

نیروی زمینی - شهرداری تبریز ۱۵:۱۵

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته یک فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • مدعیان پیروز شدند
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن