Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرهام از خدمات رسانی توسط پزشکان و پرستاران قمی به زائران در اربعین خبر داد.

دکتر «محمود پرهام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم، با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای خدمات رسانی درمانی به زائران گفت: این اقدامات به همت دانشگاه و با کمک بسیج جامعه پزشکی در دستور کار است و در قم و شهر کربلا خدمات رسانی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: موکب درمانی قرارگاه اربعین در مصلی قدس قم دایر و خدمات رسانی خواهد کرد و تیم های پزشکی و پرستاری حضور دارند.

 

وی بیان داشت: همه ساله این قرارگاه میزبان زائران بسیاری از شهرهای مختلف و کشورهای جهان است که در این محل حضور داشته و استراحت می کنند و بعد از آن به کربلا اعزام می کشوند.

 

پرهام عنوان داشت: خدمات رسانی درمانی به زائران در موکب درمانی قرارگاه انجام خواهد شد و تا بعد از اربعین و بازگشت زائران از کربلا ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: شیفت های درمانی در این زمینه فراهم شده و تمامی خدمات رسانی های اولیه توسط پزشکان انجام و در صورت بروز مشکل، با خودروهای اورژانس 115 به بیمارستان منتقل خواهند شد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: همچنین تیم درمانی داوطلب از پزشکان و پرستاران نیز در موکب کریمه اهل بیت(ع) در کربلای معلا مستقر می شوند و در راستای خدمات رسانی به زائران تلاش خواهند کرد.

 

پرهام عنوان داشت: 20 نفر از پزشکان و پرستاران در این تیم درمانی حضور دارند که جلسات توجیهی به همت بسیج جامعه پزشکی برای آنها برگزار شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد شیراز اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان اردبیل زائران اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت