Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:12:47 GMT

آمریکا در گام دوم انقلاب از منطقه کیش و مات می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۰۸۹۶

آمریکا در گام دوم انقلاب از منطقه کیش و مات می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جت‌الاسلام عباس محمدحسنی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران که به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تأسیس سازمان عقیدتی-سیاسی ارتش بیان شد، گفت: اتش امروز جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: من با توجه به توفیق حضور در یگان‌های مختلف ارتش از نزدیک شاهد اشتیاق فراوان کارکنان ارتش برای زیارت مقام معظم رهبری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: وقتی فرمان از سوی مقام معظم رهبری صادر می شود هیچگاه ارتش در مورد چرایی صدور این فرمان صحبت نمی کند، بیشتر مذاکره آن ها درباره چگونگی اجرای درست این فرمان است؛ دغدغه آنها این است که چگونه عمل کنیم تا رضایت حداکثری مقام معظم رهبری به دست آید.

حجت الاسلام حسنی، شهادت طلبی را از جلوه های معنویت در ارتش خواند و گفت: تقدیم  ۴۸ هزار شهید مدافع وطن و حرم و حضور معنا دار ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت و اعلام آمادگی سیل آسای کارکنان ارتش برای انجام ماموریت های خطیر در هر نقطه‌ای که لازم باشد چه دور و چه نزدیک از جلوه های معنویت در ارتش است.

وی با اشاره به شرکت فعال ارتش در رزمایش معنوی اربعین، تاکید کرد: با هر کس که تماس می‌گیریم در مسیر کربلاست که یا به صورت خادم و یا به صورت زائر در این مراسم حضور یافته است؛ موکب های ارتش در مسیر راهپیمایی روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر را پذیرایی میکنند که این کار بسیار بزرگ و خطیر است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش افزود: تعامل ارتش با سایر نیروهای مسلح برای ایجاد قدرت بازدارندگی در مقابل شیطنت های منطقه ای و فرامنطقه دشمن بسیار سازنده و مهم بوده است.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: در آینده ای نه چندان دور شاهد برگزاری مجلس ختم سیاست های مداخله جویانه آمریکا و اذناب آنها در منطقه خواهیم بود.

وی همچنین با بیان اینکه ارتش مشارکت فعال در تولید امنیت در مرزها و سایر نقاط کشور داشته است، افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح مانند سپاه، ناجا و نیروهای مسلح و وزارت دفاع عملکرد بسیار مهمی داشته است و در سایه نیروهای مسلح مقتدر کشوری بسیار امن داریم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ارتش نقش مهمی در اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و رئیس جمهور آمریکا داشته است.

حجت الاسلام حسنی گفت: ترامپ چهره دروغگوی جهانی است که هر کس به من اعتماد کند ذلیل و هر که با او مقابله کند عزیز خواهد بود.

وی تاکید کرد : ما به عنوان خیرخواه کشورهای دوست و همسایه و حتی کسانی که با ما یک مقداری فاصله دارند توصیه می‌کنیم با طناب آمریکا ته چاه نروند کسانی که با طناب آمریکا به ته چاه رفتن به تاریخ پیوستند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی مجلس به حاکمان سعودی توصیه کردکه، با طناب آمریکا به ته چاه نروند که برای همیشه در ته چاه خواهند ماند.

حسنی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به لطف خداوند و به اذن الله در گام نخست انقلاب آمریکا را در ایران کیش و مات کردند و در گام دوم انقلاب آمریکا را برای همیشه از منطقه کیش و مات خواهند کرد و فرصت نفس کشیدن به آمریکا نخواهند داد.

کد خبر 4743277

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ایران اربعین 98 ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان سعودی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران علی لاریجانی محمدجواد ظریف هیئت دولت اربعین 98 اربعین حسینی انقلاب اسلامی ایران مالیات بر ارزش افزوده شورای نگهبان دفاع مقدس وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی درخصوص اجرای آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر ارتش، اجرای عمومی آثار تولیدی، تولید آثار هنری مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده گفت‌وگو و تفاهم کردند.

به گزارش ایسنا در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی و سیامک موحدی؛ مدیر امور هنری سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و شهرام نوشیر؛ مدیر کانون تئاتر دینی برگزار شد، مقرر شد آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش، که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره تئاتر مقاومت اجرا داشته باشند. همچنین در این جلسه قرار شد فرصتی فراهم شود تا نمایش‌های خیابانی با موضوع شهدا و مضامین مرتبط، بتوانند در پادگان‌ها و فضاهای سازمانی ارتش، روی صحنه بروند.
در سومین مورد از این تفاهم، قرار شد گروه‌های اجرای تعزیه ارتش در فضاهای نمایشی و میادین و فضاهای روباز مختص این نوع نمایش، در ایام سوگواری اجرا داشته باشند.
همکاری دو طرف برای تولید یک اثر فاخر مشترک، نیز جزو مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفت‌وگو شد و توافقاتی نیز به عمل آمد که به زودی نام نمایش و سالن اجرای آن اعلام خواهدشد.
همچنین در این جلسه درباره حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره «نسیم رحمت» با موضوع و نگاه مورد توافق دو طرف، گفت‌وگو شد. جشنواره «نسیم رحمت» از جمله جشنواره‌های برگزارشده توسط ارتش است که امسال هنرمندان شاخص در عرصه نمایشنامه‌نویسی در آن شرکت خواهند کرد.
 همچنین سال جاری، برای تقویت متون نمایشی و جشنواره تئاتر میثاق ۱۴، به نمایشنامه‌نویسان جوان و مطرح کشور نگارش ۲۸ نمایشنامه سفارش داده شده است.
درپایان این جلسه، گفت‌وگوهای اولیه درخصوص احیای سالن‌های ارتش برای اجرای تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک نیز صورت گرفت و ادامه آن برای بررسی سیستم، مشکلات و تحلیل بیشتر موضوع به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد