Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب در این همایش که شامگاه پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ برگزار شد گفت: داراب نیز در  استان فارس از لحاظ تعداد تصادفات و تخلفات رانندگی وضعیت مناسبی ندارد، استفاده نادرست از موتورسیکلت بیشترین آسیب را در این شهرستان دارد.

وی این را نیز گفت: دانش‌آموزان مدارس در سنین پایین و بدون گواهینامه به راحتی با موتورسیکلت در معابر تردد میکنند و حرکات نمایشی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور داراب نیز در این مراسم گفت: تصادفات شرایط ناهنجاری را در داراب ایجاد کرده و صدمات جبران‌ناپذیری به همراه دارد و این امر، آموزش فرهنگ ترافیکی و رانندگی را بیش از پیش ضروری می‌کند.

سرگرد عبدالله مهکویی افزود: ۲۵ دستگاه متولی آموزش فرهنگ ترافیکی هستند اما در این میان فقط پلیس اقدام به برنامه‌های آموزشی کرده در حالی که در حیطه آموزش وظیفه‌ای ندارد.
وی ضمن انتقاد از استفاده بی رویه و غیر ایمن از موتورسیکلت در شهر داراب گفت: تمام کشته های تصادفات در شهر داراب موتورسیکلت سواران بوده اند.

او البته آماری بیان کرد ولی از خانواده ها خواست تا نسبت به استفاده فرزندانشان از موتورسیکلت توجه بیشتری کنند و موتورسوران را به استفاده از کلاه ایمنی ترغیب کنند.
در  این مراسم از  تعدادی از نمونه های ترافیکی شهرستان داراب تقدیر شد و نبود موتورسوار نمونه در بین تقدیرشوندگان از نکته های این مراسم بود.

داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق شیراز است. 

۱۸۷۶  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشته ترافیکی داراب موتور سیلکت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • داداش کلاه یادت نره 
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!