Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@06:11:21 GMT

مراجعه از مرز خسروی جمعه 19 مهر انجام نشود

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۱۰۸۹

به گزارش صدای ایران، سرهنگ محمدرضا آموی اظهار داشت: هم اکنون جمعیت زیادی از زائران در مرز خسروی حضور داشته و منتظر اعزام به کربلای معلی هستند.   وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از زائران در آن سوی مرز و همچنین در داخل خاک ایران در صف انتقال به شهرهای نجف و کربلا هستند، لذا با توجه به این شرایط، سایر زائران سفر خود را از مرز خسروی ۲۴ ساعت به تاخیر بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ آمویی یادآور شد: مسئولان حاضر در قصرشیرین و مرز خسروی هم اکنون در حال ساماندهی زائران در موکب ها و استراحتگاه ها هستند تا بتوانند هرچه سریعتر شرایط اعزام آنها را فراهم کنند.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: کار اعزام زائران از ساعت ۷ صبح تا حدود ۱۶ عصر انجام می شود که این تصمیم به خاطر ازدحام زوار اتخاذ شده است.






منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرز خسروی جمعه 19 مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران