Web Analytics Made Easy - Statcounter

هویت زائران ایرانی کشته شده حادثه رانندگی عراق مشخص شد.

-  امین منصور سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: پیکرهای حمید مطوری ۲۳ ساله فرزند عبدالزهرا از خرمشهر ، معصومه مرادپور فرزند عباس ، حمیده زارعی ۶۱ ساله فرزند شاهین، زینب ذاکری زیارتی فرزند عباس و رباب چمن آرا فرزند محمد همگی از استان هرمزگان صبح امروز از مرز شلمچه به خرمشهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پیکرهای کشته شدگان حادثه رانندگی عراق صبح امروز به وسیله اورژانس بصره تحویل فوریت های پزشکی آبادان شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۵۳ زائر که در حادثه رانندگی در خاک عراق مصدوم شده اند نیز از مرز شلمچه به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر منتقل شده است.

حادثه رانندگی برای یکدستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین از استان هرمزگان در شهر سماوه عراق باعث کشته و زخمی شدند تعدادی از زائران شده است.

حرکت خودجوش زائران اربعین حسینی از روزهای آغازین ماه صفر به سمت گذرگاه های مرزی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر شروع شده و در چند روز مانده به روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران و اصحاب آن حضرت ، به اوج خواهد رسید.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

مرز شلمچه میزبان زائران اربعین از اقصی نقاط ایران اسلامی و بسیاری از کشورهاست. 

 حرکت زائران اربعین از مرز شلمچه در روز پنجشنبه به اوج رسید./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد

 

منبع: چندثانیه

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت