Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:58:19 GMT

پیروزی پرگل استقلال در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۱۶۵۵

پیروزی پرگل استقلال در بازی دوستانه

تیم فوتبال استقلال در بازی دوستانه برابر میلاد مهر موفق شد به پیروزی پرگل دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در فاصله تعطیلات دو هفته‌ای لیگ تصمیم گرفت امروز برای بازیکنان تیمش یک بازی دوستانه در نظر بگیرد که در این بین تیم میلاد مهر برای این بازی انتخاب شد.

 

در نیمه اول استقلالی‌ها با ترکیب اصلی به زمین رفتند و با وجود داشتن موقعیت های پرتعداد نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و در این بین دروازه‌بان تیم فوتبال میلاد مهر نمایش خوبی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در نیمه دوم استراماچونی ترجیح داد از بازیکنان جوانی مثل رضا آذری، سجاد آقایی زکریا مرادی و امیرحسین کارگر استفاده کند که اتفاقا این بازیکنان توانستند جریان بازی را به نفع استقلال تغییر بدهند.

 

در دقیقه ۷۴ بازی سجاد آقایی موفق شد سانتر وریا غفوری را با یک ضربه فنی وارد دروازه حریف کند تا همچنان به روند رو به رشد خود در استقلال ادامه بدهد.

 

در دقیقه ۷۸ اما پاس عمقی  مسعود ریگی با ضربه فنی محمد دانشگر وارد دروازه میلاد مهر شد تا آبی‌ها با نتیجه دو بر صفر از رقیب گمنام خود جلو بیفتد.

 

اما در دقیقه ۸۶ این زکریا مرادی بود که توانست دروازه حریف را باز کند او پاس عمقی شاهین طاهرخانی را از بالای سر دروازه بان وارد دروازه میلاد مهر کرد تا آبی‌ها یک پیروزی پرگل را در پایان بازی برابر رقیب گمنام خود جشن بگیرند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان