Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، ناشران  سراسر  کشور و کتابفروشان استانی برای حضور در هفت نمایشگاه کتاب استانی که در ماه آبان برگزار می شود تا ۲۴ مهر ماه مهلت دارند به پایگاه اطلاع رسانی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به آدرس(www. icfi.ir) مراجعه و برای حضور در این نمایشگاه ها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه های کتاب خراسان رضوی(مشهد) از هشتم تا ۱۵ آبان، مرکزی(اراک) از هشتم تا ۱۳ آبان، کهگیلویه و بویراحمد(یاسوج) از ۱۸ تا ۲۳ آبان، اصفهان(اصفهان) از ۱۸ تا ۲۳ آبان، مازندران(ساری) ۲۶ آبان تا یکم آذر، گیلان(رشت) ۲۶ آبان تا یکم آذر و نمایشگاه کتاب کیش بصورت متمرکز از ۱۵ تا ۲۴ آبان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است