Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کردند که ۲۲ تن از این نیروها طی دو روز از عملیات ترکیه در شمال سوریه کشته شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، در حالی که وزارت دفاع ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد که ۲۷۷ تروریست در عملیات نظامی این کشور در شرق فرات در سوریه کشته شده‌اند، نیروهای سوریه دموکراتیک تصریح کردند که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پی عملیات ترکیه، ۲۲ تن از این نیروها کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، اداره خودمختار کردها در شمال سوریه تخلیه اردوگاه مبروکة را که در آن هفت هزار آواره حضور دارند، در پی حملات ترکیه آغاز کرد.

همزمان، سازمان ملل نیز اعلام کرده است که بیش از ۷۰ هزار تن از تل أبیض در شمال سوریه به دلیل عملیات نظامی ترکیه آواره شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند