Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا احسانی مسئول و هماهنگ کننده موکب‌های مردم نهاد ستاد اربعین شهرستان منوجان گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهرستان از افتخارات بزرگی است که نصیب مردم منوجان شد.

او افزود: مردم ولایت مدار منوجان هرساله با ایجاد موکب‌هایی در طول مسیرمشکلات مردم را تاحدودی کاهش داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی بیان کرد: نبود سایبان، کمبود سرویس بهداشتی ، نبود آب سردکن ، سرویس بهداشتی سیار در طول مسیر امامزاده از مشکلات زائران پیاده روی نمادین در این شهرستان است.

او صریح کرد: گذاشتن سرویس‌هایی برای برگرداندن مردم، توزیع چادر وبرپایی موکب‌هایی که به همت مردم وهیات‌های عزاداری اداره میشود، تیغ زدن وآب پاشی کردن جاده در شب قبل اربعین، جداکردن مسیر رفت و آمد ماشین‌های عبور و مروربا مردم عزادار در طول مسیر راهپیمایی از مهمترین اقدامتی است که ستاد اربعین باید به آن توجه کنند.

او افزود: پیاده روی نمادین هر ساله از مسجد ابوالفضل چغوکی آغاز و به زیارت فضل ابن عباس ختم می‌شود که در طول مسیر حدود ۱۰موکب راه اندازی می‌شود که همه آن‌ها از کمک‌های مردمی است.

 محمودی فرماندار منوجان گفت: برای جاده زیارت فضل ابن عباس(ع) اعتبار تخصیص یافته و ما هم اعتبارات لازم را خواهیم گذاشت وقرار داد آن با پیمانکار بسته شده و بزودی کار آن شروع خواهد شد.

پروژه جاده زیارت فضل ابن عباس در سال ۹۴ با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته  قرار بود احدا شود ، اما هنوز کلنگ آن به زمین زده نشده و پیمانکاری که چند بار شن در مسیر جاده خالی کرده و راه مردم را مسدود و مشکلات را دوچندان کرده است.

انتظار میرفت بعد از چندیدن سال این پروژه در هفته دولت افتتاح و برای پیاده روی نمادین اربعین امسال بهترین هدیه به مردم این شهرستان باشد.

جاده فضل ابن عباس به طول  ۱۰ الی ۱۵کیلومتر  از روستای چغوکی علیا شروع ودر طول مسیر به روستای مهرآباد و زیارت فضل ابن عباس (ع)و تیاب ختم می‌شود که اگر جاده  آسفالت شود حدود ۲۰۰ خانوار و زائرین ابن زیارت از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام /ی

جاده زیارت فضل ابن عباس (ع) به زودی احداث می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار