Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبههای نمازجمعه این هفته کرج افزود: تا به امروز شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم بودهایم و این حماسه حضور حکایت از  آن دارد که قدرت اربعین نقشه های دشمنان را برهم زده و آنان را عصبانی ساخته است.

وی ادامه داد: در اربعین اسلام و قرآن به جهان معرفی می شود و این مناسبت مهم تاریخی نشانه نصرت امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرج گفت: تمام تلاش ها برای رسیدن به دولت کریمه مهدوی است که  کار و تلاش مقدمه سازی استقرار این دولت جهانی است.

وی اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری به همه مردم به ویژه جوانان به کارآزموده بودن و انگیزده داشتن سفارش کرده اند چراکه دهه های بعدی را از آن نسل آینده می دانند.

آیت الله حسینی همدانی بیان داشت: تمدن اسلامی باید ایجاد مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد و اگر اندیشه اهل بیت (ع) حاکم بود فساد، دزدی و کوه خواری نداشتیم .

امام جمعه کرج یاد آورشد:  اربعین روحیه مبارزه طلبی با کجی را در افراد زنده می کند و متعلق به تمام امت های اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اربعین حسینی (ع) جهانی تر شده به آن معنی است که نباید بی کار نشست و امروز باید سیر ائمه اطهار(ع) به ویژه واقعه کربلای معلی را هرچه بیشتر معرفی کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: هرکدام از زائران کربلای معلی در اربعین حسینی نقش یک سفیر و مبلغ را دارند چرا که اربعین پشتیبانی معنوی محور مقاومت بوده و عظمت آن اردوگاه دشمنان را به هم ریخته است.

امام جمعه کرج در ادامه گفت: باید موکبهای خدمات رسانی به زائران قبل از رسیدن به مرز نیز فراهم شود و بر اساس گزارش ها ازدحام در مرزها اعلام شده که لازم است برنامه ریزی ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان علمی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری دراین دیدار با اعلام قرارداشتن کشور درجنگ اقتصادی مساله استقلال علمی را بیان داشتند.

آیت الله حسینی همدانی اظهارداشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری استقلال علمی سبب توانمندی در برابر تهدیدات دشمن می شود بنابراین باید این نکته را مدنظر داشت که بیانات ایشان فقط مربوط به مراکز دانشگاهی نمی شود .

وی تاکید کرد: در این دیدار تذکراتی به کسانی که مردم را از آینده کشور ناامید می کنند داده شده و تاکید بر اقتصاد غیرنفتی و برداشتن موانع از پیش پای جوانان بوده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: براساس فرماش مقام معظم رهبری دراین دیدار باید جوانان را به سمت علم انسانی سوق داد.

ترکیه منطقه را سمت ناآرامی سوق ندهد

وی در ادامه به حمله کشور ترکیه به حاکمیت کشور سوریه اشاره کرد و افزود: مگر می شود با حمله به حاکمیت سوریه صلح ایجاد کرد این رفتار ترکیه به نوعی  بازی کردن در زمین استکبار جهانی است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ارتش و مردم سوریه اجازه نمی دهند و کشور ترکیه نباید سبب ناآرامی منطقه شود و مردم کشور خود را متضرر کند.

وی خاطرنشان کرد: کردهای سوریه نیز باید فهمیده باشند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه کرج در ادامه به واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی با پشتیبانی هوانیروز در ارومیه اشاره کرد و افزود: این واکنش حامل پیامهای قابل توجهی از جمله خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی در برابر تهدیدات دشمن بود.

وی ادامه داد: هوشیاری نیروهای نظامی و سرعت عمل آنان در مقابل حملات احتمالی نیز پیام دیگری دراین زمینه بود و آن این بود که دشمنان بدانند اگر خطای محاسباتی داشته باشند با یورش برق آسا سربازان ایران اسلامی مواجه می شوند.

آیت الله حسینی همدانی گفت:  امروز شاهد آن هستیم ارتش جمهوری اسلامی در بعد معنویت تربیت نیروی هایی را داشته است.

مسئولان در بکارگیری افراد جناح را در نظر نگیرند

امام جمعه کرج در ادامه خطبههای نمازجمعه این هفته شهر کرج بیان داشت: در استان البرز کسانی که مشکل تایید صلاحیت داشتند و دوره سرپرستی عده ای از آنان تمام شده باید افراد دیگر جایگزین آنان شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود:  از چینشهای انتخاباتی پرهیز شود و مردم حواسشون به اقدامات شما است و با داشتن نیروهای کارآمد و خوب استانی چرا از خارج استان نیرو میآورید.

وی گفت: از آن باب که منافع مردم را باید در نظر گرفت عرض می کنم این روش خیری برای مردم ندارد و اگر لازم باشد صریحتر میگویم .

معاملات انتخاباتی کار فاسدی است

امام جمعه کرج در ادامه به نکته انتخاباتی اشاره کرد و افزود: برخی از کاندیدها به برپایی مقدمات برای شرکت در انتخابات مشغول هستند و وقتی احتمال رای به یک عده دیگری از کاندیداها میدهند، می روند با این کاندیداها صحبت می کنند که شما در انتخابات شرکت نکنید اگر ما رای بیاوریم به شما پست خواهیم داد.

وی افزود: این کار اقدامی فاسد است و باید افرادی که این گونه معامله می کنند برای مردم معرفی شوند و نباید در تصمیمگیریها دچار اشتباه شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که کاندیدا باید امانت دار، پاکدامن و به دور از هر نوع فساد باشد چرا که برای مجلس امین، این کاندیدا باید انتخاب شود.

8029/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه اربعین ۹۸ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا