Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «گنگ شوانگ» سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به انفجار اخیر در نفتکش ایرانی واقع در دریای سرخ از همه طرف‌ها خواستار حفظ صلح و ثبات در منطقه شد.

در این ارتباط سخنگوی وزارت خارجه چین گفته است که این کشور امیدوار است تا همه طرف‌های مرتبط با حادثه تلاش خود را برای تقویت و حفظ حداکثر ثبات و صلح در منطقه به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین پس از اعلام خبر انفجار در یک نفتکش ایرانی واقع در دریای سرخ صورت می‌گیرد.

صبح امروز نفتکش ایرانی در دریای سرخ دچار حریق شد. بر اساس گزارش‌ها این نفتکش در ۶۰ مایلی از بندر جده عربستان دچار انفجار در بدنه شده است.

گفته شده دو مخزن اصلی نفت در کشتی فوق آسیب دیده و نفت موجود در آن در حال خروج به دریای سرخ است.

در حال حاضر کارشناسان فنی مستقر بر روی شناور در حال بررسی علت انفجار هستند و احتمال می دهند که این انفجار بر اثر اقدام تروریستی باشد.

هنوز مقامات رسمی در عربستان سعودی به حادثه انفجار در نفتکش ایرانی واکنش نشان نداده‌اند.

کد خبر 4743415

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران چین نفت کش ایرانی عربستان سعودی دریای سرخ وزارت خارجه چین ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه فرانسه جنگ 2015 یمن رجب طیب اردوغان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد