Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با رایزنی های صورت گرفته با طرف عراقی، مرز شلمچه باز شد. تاریخ انتشار: 14:04 - 19 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۶۲۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار " محمد شرفی " در تکمیل خبری با عنوان "مرز شلمچه برای دقایقی بسته شد/ کمبود وسیله نقلیه در عراق برای تردد زوار" اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته با دولت عراق، مرز شلمچه بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در عراق وسیله نقیله کافی برای تردد زوار اربعین وجود ندارد و همین عامل، علت بسته شدن مرز شلمچه برای دقایقی بود.

همچنین رئیس پلیس پیشگیری ناجا اشاره کرد: به دلیل ازدحام زوار، این مرز به صورت دقیقه ای باز و بسته می شود و شاهد کندی پذیرش از سوی دولت عراق هستیم.

سردار شرفی با اشاره به ناراحتی زائران از کمبود وسیله نقلیه در عراق گفت: به دلیل "کمبود وسیله نقلیه در عراق برای تردد زوار" در مواردی حتی شاهد بازگشت زوار از این مرز و عزیمت به مرزهای دیگر هستیم.

فرمانده انتظامی استان نیز گفت: برخلاف شایعات مطرح شده مبنی بر بسته بودن مرز مهران، این مرز بین المللی باز و تردد به صورت روان در آن در جریان است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مرز شلمچه پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم

سیگار الکترونیکی یا همان ویپ، به دلیل نداشتن بو و خوشبو بودن و استفاده راحت به عنوان جایگزینی برای سیگار و ترک آن استفاده می شود و به گمان مصرف کنندگان عوارضی ندارد یا عوارض خیلی کمی دارد در حالیکه این نوع سیگارها در مواردی مضرات بیشتری از نوع طبیعی آن دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان