Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:22:35 GMT

سقوط هواپیمای حامل کارکنان دفتر ریاست جمهوری کنگو

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۲۴۵۰

سقوط هواپیمای حامل کارکنان دفتر ریاست جمهوری کنگو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره ، منابع خبری از سقوط هواپیمای باری در یک کشور آفریقایی خبر دادند.

رویترز گزارش داد: هواپیمای باری که حامل کارکنان دفتر ریاست جمهوری کنگو بود، سقوط کرده است.

گفتنی است که ساعاتی قبل منابع خبری از ناپدید شدن هواپیمای باری  که حامل هشت سرنشین بود در کشور آفریقایی کنگو خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری دموکراتیک کنگو یا کنگو دموکراتیک، کشوری است در مرکز آفریقا که پایتخت آن کنشاسا است. جمهوری دموکراتیک کنگو دومین کشور بزرگ در آفریقا و یازدهمین کشور بزرگ جهان به شمار می آید. این کشور با ۹۱ میلیون نفر جمعیت، چهارمین کشور پرجمعیت در آفریقاست. این کشور تا سال ۱۹۹۷ میلادی زئیر نام داشت. کنگو از شمال با سودان جنوبی و آفریقای مرکزی، از شرق با اوگاندا، بروندی و تانزانیا و از جنوب با آنگولا و زامبیا و از غزب با جمهوری کنگو همسایه است.

کد خبر 4743441

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگو هواپیما سقوط هواپیما ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه فرانسه جنگ 2015 یمن رجب طیب اردوغان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام سخنگوی پایگاه هوایی «هولومان» در ایالت نیومکزیکوی آمریکا، یک فروند جنگنده اف -۱۶ در غرب این پایگاه سقوط کرد.

دنیس اوتاویانو، سخنگوی پایگا هولومان، جنگنده فالکون در نزدیکی پارک ملی «وایت سندز» سقوط کرد و خلبان که تنها سرنشین این جنگنده بود، با موفقیت خارج و به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شد.

مقامات این پایگاه می‌گویند که تحقیقات خود را درباره علت دقیق این سانحه آغاز کرده‌اند. همچنین به گفته مقامات، به تمام پرسنل غیر ضروری اعلام شده است که به منظور جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی داخل جنگنده، از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند!

کد خبر 6093929

دیگر خبرها

  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است