Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:40:01 GMT

مانع‌تراشی دشمن، فرصتی برای خودکفایی کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۲۴۶۶

مانع‌تراشی دشمن، فرصتی برای خودکفایی کشور شد

حجت الاسلام امیر کاظمی در نمازجمعه این هفته تیران افزود: دشمن به دنبال کنترل حرکت نظام جمهوری اسلامی است اما تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها به نتیجه نرسید.

وی بیان‌کرد: دشمن با تحریم‌های اقتصادی و ایجاد جنگ در این حوزه به دنبال توقف‌دادن به حکومت ایران بوده اما این برنامه فرصتی برای رشد اقتصادی در کشور و فراهم‌سازی بستر برای فعالیت کارخانه‌های داخلی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تیران ادامه‌داد: نخبگان زیادی در کشور داریم و باید از آن‌ها برای رفع مشکلات استفاده کرد و توسعه و اعتلای کشور را با آن‌ها رقم‌ زد.

وی توجه به داخل را مهم بیان‌ کرد و گفت: نظام‌ اسلامی با اهداف و برنامه‌های متعالی برنامه‌ریزی شده و اگر کسی بخواهد از داخل و خارج مانع تحقق اهداف بشود آنگاه نتیجه کار خود را خواهد دهید.

کاظمی در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع سدمعبر، نصب عکس و نوشته‌های شهدا در شهر و توجه به نیازهای فرهنگی دانش آموزان مدارس اشاره‌ و اضافه کرد: مسوولان امر در امر ساماندهی امور شهر و برخورد با افراد قانون گریزی که راه مردم را سد می‌کنند را در دستور کار خود قرار دهند.

وی توجه به نیازهای فرهنگی و معنوی دانش آموزان را مهم‌ بیان کرد و گفت: انجمن اولیا و مربیان فقط برای تامین نیازهای مادی مدارس تشکیل نمی شود بلکه باید برای نیازهای فرهنگی و معنوی دانش آموزان نیز مشارکت کنند و از مشارکت‌های مردمی برای رفع این دسته از نیازها استفاده کنند.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون اصفهان نماز جمعه خودکفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر

اساتید و کادر مدرسه علمیه منتظریه شهر گنبد کاووس در مدرسه پسرانه شهید اسدی در جمع دانش آموزان نوجوان حضور پیدا کردند و ویژه برنامه‌هایی مانند مشاوره و طرح اصطفا را برگزار کردند. این برنامه با هدف تبیین و تشریح شرایط چگونگی ورود به حوزه علمیه برای دانش آموزان علاقه‌مند به اجرا درآمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از این مراسم به اشتراک گذاشت که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - گلستان

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند