Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن علیه اربعین گفت: تقاضای مذاکره با ایران نشان‌دهنده انزوای «بن سلمان» است. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود سمیناری به نام اولین امام جمعه ایران یعنی امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) برگزار شود تا این شخصیت شریف بیشتر به عموم مردم معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تاریخچه حضور و نحوه شهادت علی بن امام محمد باقر (ع) در منطقه اردهال کاشان افزود: افرادی که در رکاب این امامزاده واجب‌التعظیم در مقابل دشمن صف‌آرایی کرده و به شهادت رسیدند از روستاهای مختلف منطقه کاشان همچون خاوه، ازناوه، نشلج، باریکرسف و غیره بوده است.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه تمامی افراد باید فلسفه قیام امام حسین (ع) را بررسی کنند، ابراز داشت: عدم بررسی فلسفه قیام آن حضرت نشان‌دهنده عدم درک درست از این حادثه است در حالی که رهبر معظم انقلاب بر افزایش بصیرت تاکید دارند چراکه برخی از افراد آگاهانه یا ناآگاهانه به مواضع خودی ضربه وارد می‌کنند.

محمد بن سلمان قمار جنگ یمن را باخته استشکست وعده یک میلیون شغل در عربستان/ رسوایی چشم انداز 2030 بن سلمانرویترز: عربستان پیشنهاد انصارالله را برای آتش‌بس بررسی می‌کند/ بن سلمان به دنبال خروج آبرومندانه از یمن است

وی ضمن انتقاد از عدم شناخت کامل از امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) و امامزاده محمود گفت: لازم است اهالی دین و مکتب به این امامزادگان توجه بیشتری داشته باشند چراکه این افراد به اسلام عزت بخشیدند و موجب شدند تا اسلام سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

سلیمانی ضمن اشاره به انزوای بن سلمان و تقاضای مذاکره با ایران تصریح کرد: دشمنان برای تحت‌الشعاع قرار دادن اربعین حسینی تلاش‌های بسیار زیادی انجام دادند اما به لطف خدا و عنایات امام حسین (ع) تمامی توطئه‌های دشمن خنثی شد و دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا نکرد.

انتهای پیام/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد