Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسینعلی عالی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مشکلات اولیه سیل با کمک مردم سراسر کشور از جمله نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، گروه های جهادی و مسوولان برطرف شده اما هنوز بخشی از مشکلات جان و مال مردم پلدختر سیلزده را تهدید می کند.

وی با تقدیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران به خاطر همکاری و نصب پل موقت در شهر پلدختر افزود: عملیات اجرایی دیواره ساحلی شهر پلدختر با جدیت و تلاش و کوشش در حال اجر است تا بتوان تا قبل از بارش های سیل آسا، نقاط حساس آن تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت پلدختر بیان کرد: خیابان ها، جداول و کوچه های سیلزده اگر قبل از باران درست نشوند علی رغم تلاش مسوولان مربوطه مشکلات فراوانی در زمان بارندگی ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: باید قبل از وقوع بارندگی و وقوع سیلاب جداول و راههای خروجی آن بررسی و مشکلات مربوطه برطرف شود.

حجت الاسلام عالی پور یادآور شد: استقامت در برابرسختی ها و مشکلات نعمت است و باعث مقاومت انسان می شود از این رو سختی ها ی هشت سال دفاع مقدس برای سپاهیان و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران نعمتی بود که آنها را تجهیز کرد و به جایگاه والایی رسیدند.

امام جمعه موقت پلدختر گفت: امروز همه از جمهوری اسلامی ایران حساب می برند و هر کجا گام می نهند به نفع ایران اسلامی مسئله به پایان می رسد و همیشه نظام مقدس ما برنده میدان است.

  ۷۲۷۲/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل پلدختر سیل لرستان مشکلات آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است