Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز جمعه در نشست هم‌اندیشی با معتمدان، ریش‌سفیدان و سران قبایل و طوایف جنوب سیستان و بلوچستان که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر برگزار شد اظهار داشت: همکاری و همیاری بیشتر مردم و مسئولان در کنار سرمایه‌گذاری درست و مناسب در این استان موجب پیشرفت بیش از پیش منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معتمدان از ارکان تاثیر گذار در جامعه هستند اظهار داشت: همه باید دست در دست هم بگذاریم و برای توسعه، عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنیم. 

امام جمعه زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های خوب جغرافیایی، مرز، معادن، کشاورزی، ترانزیت دریا و نیروی انسانی فعال است که اگر این ظرفیت‌ها مدیریت شود خیلی از مشکلات و معضلات برطرف می‌شود. 

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: یکی از فرصت‌های معنوی در این استان بویژه ایرانشهر رابطه‌ای است که رهبر معظم انقلاب با مردم این استان دارند.

حجت الاسلام محامی افزود: رهبر معظم انقلاب توجه خاصی به سیستان و بلوچستان دارند و امیدواریم با توفیقات الهی و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان شاهد پیشرفت این استان در زمینه‌های مختلف باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی در این استان بر حل مشکلات امنیتی تاثیرگذار است که باید مسئولان به این مساله توجه داشته باشند.

امام جمعه زاهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: برای نظام اسلامی ایران همه ما ایرانی هستیم و از حقوق مساوی برخورداریم اما اگر کسی دل به جای دیگر ببندد و دستش در جیب بیگانه باشد هیچ نظامی آن را قبول نمی‌کند.

۷۳۱۴ **۳۲۱۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید