Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:03:37 GMT

نرخ بیکاری در بوشهر کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۲۸۵۶

نرخ بیکاری در بوشهر کاهش یافت

رسول رستمی روز جمعه در این ارتباط افزود: نرخ بیکاری استان در تابستان امسال به ۱۰.۳ درصد رسید که در مقایسه با تابستان سال قبل که نرخ بیکاری ۱۱.۲ درصد بود به میزان ۹ دهم درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: با توجه به فصل گرما و فراهم نبودن زمینه انجام فعالیت‌های کشاورزی در بیشتر مناطق استان نرخ بیکاری در فصل تابستان نسبت به دیگر فصل‌های سال بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی اظهار کرد: نرخ بیکاری استان در بهار سال جاری ۹.۲ درصد بود که با توجه به نرخ بیکاری ۱۰.۹ درصدی بهار سال گذشته استان این رقم ۱.۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی همچنین با اشاره به کاهش ۱.۳ درصدی نرخ بیکاری بهار سال ۹۸ در سطح ملی گفت: با وجود قرارگیری کشور در شرایط سخت جنگ اقتصادی بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی از جمله نرخ بیکاری بیانگر شکست سیاست تحریم آمریکاست.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟