Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@19:42:49 GMT

انفجار مین در بستان/ 3 نفر کشته و مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۳۲۰۴

به گزارش ایلنا، در این حادثه که حوالی ظهر امروز در شمال شهرستان بستان رخ داد، یک نفر از افراد محلی کشته و دو نفر مجروح شدند.  

بنابر اعلام مسئولان امنیتی استان این حادثه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی رخ نداده و امنیت در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خوزستان امنیت مجروح مین بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ماموران این نهاد امنیتی در محل حادثه حضور دارند و یک نفر را دستگیر کرده‌اند.

این نهاد امنیتی اطلاعات بیشتری درباره هویت فرد دستگیر شده و انگیزه او ارائه نکرده است.

بر اساس گزارش‌ها این حادثه در ایستگاه مترو هینالت رخ داده و پلیس علاوه بر ایستگاه، خیابان‌های اطراف را مسدود کرده است.

وز استرتینگ نماینده منطقه شمال ایلفورد در پیامی، ماهیت این حادثه را بحرانی توصیف کرد و گفت: پلیس، نیروهای امدادی، آمبولانس و آتش‌نشانی در محل حضور دارند.

نشریه دیلی‌میل در گزارشی، جزئیات بیشتری را از این حادثه ارائه کرد و نوشت که یک مهاجم ۳۶ با ضربات چاقو دو مامور پلیس و دو شهروند را زخمی کرده است. بر اساس این گزارش، فرد مهاجم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

در همین حال شاهدان عینی از شنیده‌شدن صدای جیغ و فریاد خبر داده و گفته‌اند که فرد مهاجم قمه به دست داشته است. یکی از شاهدان گفت فردی را مشاهده کرده که در خون غلت می‌زند.

«اد ادلکان» معاون پلیس لندن گفت: «می‌دانم این حادثه جامعه را شوکه و نگران کرده است و مردم مایل هستند اطلاعات بیشتری کسب کنند.» وی با این حال از مردم خواست که گمانه‌زنی نکنند و پلیس جزئیات را در زمان مناسب منتشر خواهد کرد.

بر اساس بیانیه پلیس، این نهاد امنیتی دنبال دستگیری فرد دیگری نیست و این حادثه را تروریستی تلقی نمی‌کند.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که بر اساس آمارها، جرم و جنایت در انگلیس طی ۴ سال گذشته شتاب تندی به خود گرفته و شاخص‌ها در حال نزدیک شدن به آمار پیش از همه‌گیری کروناست.  نشریه تایمز چاپ لندن پیش از شیوع کرونا گزارش داد که آمار جرائم در لندن برای اولین بار از نیویورک آمریکا پیشی گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند