Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: ما برای حضور در انتخابات در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی‌های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، فاطمه راکعی طی سخنانی در ابتدای نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش با بیان اینکه از اقدامات خوب و دموکراتیک این سال‌ها، تشکیل نهادهایی مانند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و گروه صدف است که پیوند بین مردم و حاکمیت را ایجاد می‌کند، تاکید کرد: همه باید برای تقویت و انسجام بیشتر این نهادها بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رویکرد جمعیت زنان مسلمان نواندیش پرهیز از هرگونه افراط و تفریط است و از کلیشه‌هایی که به نام اسلام و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان مطرح می‌شود، رویگردان است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش تصریح کرد: ما ضمن آن‌که حل مسائل همه زنان جامعه را در دستور کار خود داریم و برای آن تلاش می‌کنیم، در چارچوب نظرات امام راحل و براساس ارزش‌های اسلام یعنی عدالت، برابری و فقدان هرگونه تبعیض راهمان را ادامه می‌دهیم.

راکعی در پایان به استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما نیز در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی‌های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است

مریم محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با عنایت به جایگاه دفتر زنان و ایفای نقش دبیری ستاد جوانی جمعیت مأموریت‌ها، وظایف جوانی جمعیت و وظایف گسترده در این حوزه با عنایت به مشکل جمعیتی استان و کشور قدمهای بسیاری در راستای آگاه‌سازی، اقناع سازی و هوشیار سازی اقشار مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ازدواج و تکثیر نسل نیاز حیاتی کشور است افزود: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که با عنایت به مواد قانونی مرتبط به هر دستگاه اقدامات شایسته ای در راستای جوانی جمعیت انجام شده است که منتج به فرزند آوری بیشتر در استان شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: مطمئناً وجود نیروی جوان، خلاق، مبتکر، متفکر، پویا و بالنده هر کشوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت آن کشور به حساب می‌آید و یقیناً برگزاری رویداد جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت از اتفاقات و برنامه های بزرگی است که با شناسایی و تجلیل از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جمعیتی، قدمهای مؤثری در راستای جوانی جمعیت و هوشیار سازی اقشار مختلف در این خصوص نقش مهم و مؤثری در این راستا خواهد داشت.

کد خبر 6088198

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان