Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار داشت: سر رشته هر دانشی تقوا و توبه است، شرافت هر انسانی به تقوا است؛ توبه از گناهان و توجه به خدا مجموعه‌ای است از آثار تقوا.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: قیامت خواهد آمد و شکی در آن نیست، در روز قیامت نامه اعمال همه ما به دست ما خواهد رسید، لحظه به لحظه ما در معرض آزمایش الهی هستیم، ما برای تمام مسئولیت‌های که به گردنمان بوده پاسخگو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: گاهی محرمات اخلاقی و گاهی سیاسی است، ما باید تمام اجزا را مد نظر قرار بدیم و بدانیم تمام این راه‌ها باید به سوی خدا باشد؛ خطرناک‌ترین گناه، گناه سیاسی و جناحی است، گناه زمانی صورت می‌گیرد که برای حزب و جناحی مدافع شویم که در راه خدا نیست.

حجت‌الاسلام میردامادی در خصوص شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی افزود: وجود ایشان همراه با معنویت و وقار بود، خداوند نیز قطعاً فیض شهادت را به هرکسی نخواهد داد.

امام جمعه موقت اصفهان پیرامون سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه افزود: نیروهای مسلح کشور خط مشترکی دارند و تابع ولایت فقیه هستند، خوشا به نظامیان زیرا آنان سرباز امام زمان (عج) هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دعوت از مسؤولین برای استفاده از جوانان در زمینه علمی بسیار خوب انجام شد و نتیجه نیز بسیار عجیب بود، جوانان ایرانی نخبه هستند و باید در تمام زمینه‌ها از این جوانان استفاده شود، همین جوانان در دوران جنگ خوش درخشیدند، امروز نیز جوانان کشور در زمینه علمی و دفاعی به‌خوبی عمل کردند که در دنیا نمونه و معجزه است.

حجت‌الاسلام میردامادی ادامه داد: پهپادی که آمریکایی‌ها مدعی بودند هیچ کشوری حتی قدرت شناسایی آن را ندارد، جوانان ایران با دانش بومی خود شناسایی و سرنگون کردند؛ در زمینه علمی نیز موفقیت‌های کشور ما زیاد بود و قطعاً در آینده نزدیک نیز این موفقیت‌ها افزایش خواهد یافت.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: چرا در مملکت اسلامی نخبه‌های ما باید بدون کار باشند، اسلام دین علم است و باید نخبگان را تشویق کرد و به آنان میدان داد، از نخبگان باید در مشکلات اقتصادی نیز استفاده شود و قطعاً جوانان نخبه ایرانی می‌توانند موفق شوند.

وی اضافه کرد: ایران در نقطه‌ای از قدرت قرار دارد که امروز در تمام دنیا هر متجاوزی فکر تجاوز به ایران را داشته باشد محکوم به نابودی است؛ امروز آمریکا پشیمان است زیرا متوجه شده که با ملتی قوی روبرو شده، همگان همت کنند و تا نخبگان مؤمن تربیت شود زیرا رستگاری کشور در دست جوانان نخبه و مؤمن است.

انتهای پیام /

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود