Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیلی از نمایش شاگردانش راضی به نظر می رسد.

طرفداری- حمید استیلى در خصوص تساوی 1-1 تیم ملی امید مقابل شهر خودرو گفت:

شاهد بازى بسیار خوبى از سوى هر دو تیم بودیم و به اهداف خودمان در این مسابقه رسیدیم. شهر خودرو یکى از  بهترین و آماده ترین تیم هاى لیگ است. آنها فوتبال مالکانه و خوبى ارائه مى دهند که براى ما مسئله مهمى بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرصت کوتاهى که داشتیم بچه ها عملکرد خوبى داشتند و توانستند خواسته هاى کادر فنى را در زمین پیاده کنند. نظم خوبى در دفاع داشتیم، در انتقال به حمله امیدوارکننده ظاهر شدیم و در مجموع بازى خوبى ارائه دادیم.تنها یک اشتباه روى ضربه کرنر داشتیم و به حریفمان موقعیت دادیم. با توجه به اینکه هنوز تمرینات دفاعى را در این اردو آغاز نکردیم بسیار رضایت بخش بود که به تیمى مثل شهر خودرو فقط یک فرصت دادیم.

به نقل از فارس، استیلى همچنین در خصوص بازى برابر استرالیا و انتخاب نفرات مورد نظر براى این مسابقه گفت:

هیچ بازیکنى در تیم ما خط نخورده، بعضى از نفرات را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بعضى از بازیکنان هم به دلیل محدودیتى که در انتخاب تعداد بازیکنان داشتیم ما را در این سفر همراهى نمى کنند. با این وجود در  اردوهاى بعدى با توجه به نیاز تیم بازیکنان دعوت مى شوند. بازى برابر استرالیا براى ما اهمیت زیادى دارد و یک فرصت بسیار خوب است. امیدوارم از چنین فرصتى به بهترین شکل استفاده کنیم. خوشحالیم که امکان برگزارى چنین بازى فراهم شده و قطعا چنین موقعیت هایى به روند آماده سازى ما کمک مى کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید ایران با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس