Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره فیلم بوسان که از ۳ تا ۱۲ اکتبر (۱۱ تا ۲۰ مهر) در بوسان کره جنوبی درحال برگزاری است، شاهد نمایش فیلم سینمایی«هفت و نیم» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی به عنوان نماینده سینمای ایران و افغانستان بود.

پس از سه نوبت نمایش این فیلم، نشست نقد و برسی آن با حضور نوید محمودی، آناهیتا افشار، ندا جبرائیلی، دانشجویان سینما و مخاطبان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر سوالات در این نشست پیرامون وضعیت و حقوق زنان در ایران بود و اینکه یک کارگردان مرد در ایران، فیلمی زنانه ساخته است، برای آنها بسیار جالب بود. همچنین برخی از حاضران با اشاره به جهان شمول بودن مسائلی که در فیلم مطرح شده است، تاکید کردند بسیاری از مشکلاتی که برخی شخصیت‌های فیلم با آن روبرو بودند، در کشورهای دیگرهم وجود دارد و مختص یک منطقه نیست.

این فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان  روایت می‌کند.«هفت و نیم» قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار می‌شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

تاکنون برادران محمودی با فیلم‌های «هفت و نیم»،«چند متر مکعب عشق»، «رفتن» و «رونا مادر عظیم» در جشنواره فیلم بوسان حضور داشته‌اند.

۵۷۵۷

کد خبر 1309569

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران جشنواره های سینمایی تیم ملی فوتبال ایران ترکیه سوریه اربعین انتخابی جام جهانی 2022 پیاده روی اربعین نفتکش ورود زنان به ورزشگاه مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور