Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:13:50 GMT

نواقص زیرساختی ورزشگاه شهید چمران برطرف می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۴۴۱۱

نواقص زیرساختی ورزشگاه شهید چمران برطرف می شود

استاندار استان مرکزی گفت: نواقص زیرساختی موجود در ورزشگاه شهید چمران ساوه بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدعلی آقازاده در حاشیه تماشای بازی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و براساس قولی که در بازدید یک ماه پیش به مردم شهرستان ساوه داده بودیم، خوشبختانه در نیمه مهرماه ورزشگاه شهید چمران میزبان بازی های نماینده فوتبال استان مرکزی در لیگ دسته یک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نتایج خوبی که این تیم در دیدارهای لیگ دسته یک کسب کرده است، بیان کرد: روند پیروزی های این تیم مقابل حریفان خود این نوید را می دهد که استان مرکزی بتواند در فصل آینده صاحب یک تیم لیگ برتری شود.

استاندار مرکزی به اشکالات ورزشگاه شهید چمران اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با نظارت فرمانداری پیگیر برطرف کردن این اشکالات است و امیدواریم بتوانیم ظرفیت دو هزار نفری ورزشگاه را برای فصل آینده فوتبال به چهار هزار نفر افزایش دهیم.

وی بیان کرد: تیم خوشه طلایی یک تیم کاملا خصوصی است، اما مجموعه استان از همه توان خود برای فراهم کردن زیرساخت های لازم به منظور توسعه ورزش استان استفاده خواهد کرد. دولت اعتباری معادل 20 میلیارد ریال را برای بازسازی و بهسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه هزینه کرده است.

آقازاده در ادامه به زیرساخت های استان مرکزی در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: استان مرکزی جزو استان های متوسط کشور در حوزه سرانه و زیرساخت های ورزشی است و درصدد هستیم که بتوانیم در حوزه تامین سرانه ورزشی به استانداردهای ملی دست یابیم.

وی بیان کرد: با تعریف پروژه های جدید در حوزه ورزش امیدواریم تا پایان سال 1400 استان مرکزی از نظر سرانه ورزشی برای مردم و ورزشکاران یکی از استان های برخوردار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه ورزشگاه شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی و تعیین تیم های راه یافته به دور بعدی این پیکارها، چهره تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

بدون شک، حذف پرسپولیس در دور قبل، مهمترین اتفاق بازی های برگزار شده بود و حالا سایر تیم ها باید در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ به مصاف هم بروند.

بدین ترتیب و با اعلام سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه