Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع آمریکا روز جمعه دستور کار خود برای ارسال نیرو و تجهیزات اضافی به عربستان سعودی را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه دستور کار خود برای ارسال نیرو و تجهیزات اضافی به عربستان سعودی را اعلام کرد.

بر این اساس، پنتاگون طی بیانیه‌ای با تایید خبر اعزام نیرو‌های اضافی به عربستان سعودی اعلام کرد که اعزام تجهیزات بیشتر به عربستان سعودی شامل سامانه‌های دفاعی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون خبر داده است که اعزام ۳ هزار نیروی بیشتر به عربستان سعودی در دستور کار قرار دارد و دو سامانه دفاع موشکی تاد و پاتریوت نیز به این کشور حاشیه‌ای خلیج فارس ارسال خواهد شد.

همچنین وزارت دفاع آمریکا از استقرار دو اسکادران جدید از جنگنده‌های این کشور در عربستان سعودی خبر داد.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه خود تاکید کرد که این کشور به دنبال درگیری با ایران نبوده و استقرار این تجهیزات تنها با هدف حفظ توانایی واکنش به هرگونه تهدیدات است.

پنتاگون اعلام کرد که «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا به «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان سعودی تصمیم اعزام نیرو‌های بیشتر به این کشور برای تقویت و بهبود دفاع از عربستان سعودی را اطلاع داده است.

آمریکا در حالی خبر از اعزام نیرو‌های بیشتر به عربستان سعودی را منتشر می‌کند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش خبر داد که تصمیم دارد نیرو‌های این کشور از شمال سوریه را به آمریکا بازگرداند و به جنگ‌های بی پایان آمریکا در منطقه غرب آسیا پایان دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت دفاع آمریکا تسلیح عربستان ارتش آمریکا پنتاگون جنگ یمن بحران یمن حمایت از عربستان ائتلاف سعودی جنگ افروزی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت

ویدیویی از بارش عجیب برف در طائف عربستان در نهمین روز از اردیبهشت سال 1403 را ببینید./هم میهن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت