Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@20:54:09 GMT

کاراته در مسیر المپیک

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۵۴۹۰

سرمربی تیم ملی کاراته: در مسیر المپیک شرایط خوبی داریم و چندین نفر در اوزان مختلف با هم رقابت می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

شهرام هروی - سرمربی تیم ملی کاراته در برنامه نبض ورزش شبکه خبر گفت: شرایط خوبی در کاراته داریم بخصوص در دو وزن شرایط عالی داریم.
هروی افزود: بهمن عسگری رتبه یک دنیاست و امیدوارم بقیه هم به شرایط ایده ال برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کاراته افتاده است، افزود: از وزن 75 در کاراته یک رقابت ایرانی داریم.
سمانه خوشقدم - مربی تیم ملی کاراته دیگر مهمان برنامه گفت: تمرینات تیم در مسابقات و کمیته به خوبی برگزار شده و شرایط تیم خوب است.
وی افزود: علاوه بر کسب سهمیه المپیک، امیدواری هست که در المپیک هم کسب امتیاز کنیم.
سمانه خوشقدم گفت: در بازی های آذر ماه اسپانیا که پله اول هست باید خوب ظاهر شویم.
بیرامی کارشناس رسانه ای کاراته در ارتباط تلفنی با اشاره به شرایط خوب کاراته گفت: برای دستیابی به سهمیه های المپیک، باید رقبا آنالیز شوند.
وی افزود: برای کسب سهمیه باید در اوزان سبک هم برنامه ریزی کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کاراته مسیر المپیک هروی خوشقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون در سال جاری را تشریح کرد و از هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری قطر برای میزبانی مسابقات قهرمانی جهان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن رضوانی در مورد مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در سال جاری، اظهار کرد: کسب سهمیه در رشته شنا به منظور حضور در المپیک پاریس مهم‌ترین دغدغه فدراسیون شنا تا آغاز المپیک است و امیدوار هستیم بتوانیم حداقل یک سهمیه کسب کنیم که افتخاری بسیار بزرگ برای کشور در این رشته به شمار می‌رود.

وی افزود: سامیار عبدلی در آلمان کار خود را دنبال می‌کنم و مهرشاد افقری و بنیامین قره‌حسنلو برای یک اردوی سه هفته‌ای به ترکیه اعزام شده‌اند و زیر نظر جان اونسوی فعالیت خواهند کرد. حدود دو ماه است که مهرشاد افقری زیر نظر مربیان خود یعنی دیلانچیان و اونسوی کار خود را دنبال می‌کند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان این که کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است و امیدوار هستیم که بتوانیم سهمیه کسب کنیم، تاکید کرد: اگر این اتفاق رخ دهد، حضور نماینده ایران از طریق وایلدکارت منتفی می‌شود.

رضوانی در مورد رشته واترپلو نیز عنوان کرد: در سال جاری مسابقات قهرمانی جهان را در آرژانتین خواهیم داشت و با تیم‌های چین و کانادا هم گروه شده‌ایم. چینی‌ها را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست دادیم و آن‌ها به دنبال انتقام هستند و تیم‌ملی واترپلو جوانان کانادا هم تیم خوبی است.

وی ادامه داد: در رده بزرگسالان مسابقات باشگاه‌های آسیا را در آذر خواهیم داشت و در سال ۲۰۲۵ نیز مسابقات انتخابی قهرمانی جهان برگزار می‌شود که امیدوار به حضور موفق تیم ملی واترپلو ایران در این مسابقات هستیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به این که تیم شیرجه نیز در قالب باشگاهی در مسابقات روسیه حضور خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو نیز در سال جاری مسابقات باشگاهی را به صورت لیگ خواهیم داشت.

رضوانی خاطرنشان کرد: همچنین دو هفته دیگر یک مدرس داوری از فدراسیون جهانی به ایران خواهد آمد تا شاهد توسعه در بخش آموزش قوانین داوری باشیم.

وی با تاکید بر این که رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو متفاوت از سایر رشته‌های ورزشی هستند و باید رده‌های سنی را با برنامه‌ریزی دقیق پیش‌برد، گفت: در رشته ورزش‌های آبی باید پله‌پله پیش برویم و به طور مثال تیم‌هایی نظیر سنگاپور و تایلند در رشته واترپلو برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشته‌اند و طی چند سال آینده ثمره این برنامه‌ریزی را خواهند داشت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به این که طبق اعلام رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی قطر این کشور به منظور میزبانی از مسابقات قهرمانی ورزش‌های آبی جهان در دوحه بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است، گفت: نزدیک به ۶۰۰۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود و حتی قطر در حوزه ورزش‌های آبی سرمایه‌گذاری بسیار مطلوبی داشته است.

رضوانی در مورد کسب کرسی هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان و هم‌چنین ابقای فرید فتاحیان به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا، اظهار کرد: کسب کرسی هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان اتفاقی بزرگ و کم سابقه برای ورزش کشور بود و می‌تواند با دستاوردهای بزرگی برای ورزش‌های آبی ایران همراه باشد و امیدوار هستیم بتوانیم کارگشا باشیم و به ورزش ایران خدمت کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا نیز سمت بسیار مهمی برای ورزش‌های آبی ایران به شمار می‌رود و به زودی کمیته‌های مختلف فدراسیون ورزش‌های آبی جهان تشکیل می‌شود و امیدواریم شاهد حضور ایرانی‌ها در این کمیته‌ها باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 751644

دیگر خبرها

  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم