Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های سواحل مکران، موجب افزایش رونق اقتصادی در استان هرمزگان و کشور می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جمشید انصاری عصر امروز پس از بازدید از سواحل مکران در شهرستان‌های سیریک و جاسک، اظهار داشت: سواحل مکران دارای ظرفیت های فراوان است که باید ضمن برنامه ریزی مطلوب، نیروی انسانی متخصص و کاردان نیز برای شکوفایی استعدادهای این منطقه به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های سواحل مکران، موجب افزایش رونق اقتصادی در استان هرمزگان و کشور می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: باید در اجرای پروژه‌های توسعه سواحل مکران با افزایش به کارگیری نیرو‌های متخصص، زیر ساخت‌های لازم را در این منطقه فراهم کنیم.

برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای طرح‌های توسعه‌ منطقه مکران 

فریدون همتی نیز گفت: سواحل مکران آینده بسیار درخشانی دارد و ما تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر مناسب شاهد تسریع در توسعه این منطقه باشیم.

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به بازدیدهایی که از منطقه سواحل مکران داشتیم، تلاش می کنیم برنامه ریزی و پیگیری مناسبی جهت اجرای اقدامات توسعه‌ای این منطقه صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه بسیار بزرگ ایجاد پایانه صادرات نفت در جاسک در حال اجراست که ظرفیت نهایی آن صادرات روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت از این منطقه خواهد بود.

همتی افزود: راه اندازی شهرک صنعتی دو هزار هکتاری، ایجاد پالایشگاه ۳۵۰ هزار بشکه ای و ایجاد یک مجموعه پتروپالایش دیگر برنامه های در حال اجرا برای توسعه سواحل مکران در شهرستان جاسک می باشد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: راه اندازی شهرک گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری در کنار سد جگین، نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک و اجرای پروژه های شیلاتی و گردشگری از دیگر برنامه ها برای توسعه سواحل مکران می‌باشد.

وی گفت: پیگیری های بسیاری برای برقراری پرواز مستقیم جاسک به تهران انجام شده و این امر به زودی عملیاتی می شود که موجب حضور هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران و گردشگران در این منطقه خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: سواحل مکران آینده بسیار درخشانی دارد و ما تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر مناسب شاهد تسریع در توسعه این منطقه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جمشید انصاری رونق اقتصادی سواحل مکران فریدون همتی صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

استاندار مازندران گفت: با شناسایی چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران، برای حل اجرایی آن اقدام عملی مناسبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه رشد اقتصادی این استان در ساری با بیان این‌که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در این استان تلاش مضاعف انجام می‌شود. ‎

وی با تاکید بر این‌که برای گام نخست چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می‌شود، گفت: در سال گذشته برای دست‌یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه‌های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران از واکاوی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی رشد اقتصادی این استان عنوان و مطرح کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

نوری با بیان این‌که از هفته آینده برای گره‌گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: این رویه برای دیگر اولویت‌های توسعه مازندران ادامه‌دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه‌های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه‌ای، شهرستانی و زنجیره‌ای مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست‌ها موانع برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه‌های دولت، تلاش مضاعفی در مازندران انجام می‌دهیم.

کد خبر 747971

دیگر خبرها

  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار