Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید صادقی، دبیر هیئت هندبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات هندبال نونهالان پسر استان کرمان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان به مدت دو روز به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.

او به قهرمانی ولیعصر کرمان در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: سرانجام پس از دو روز رقابت، تیم هندبال نونهالان ولیعصر کرمان موفق شد با کسب پیروزی در تمامی مسابقات، به عنوان قهرمانی این دوره دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تصریح کرد: در دور پنجم این مسابقات که عصر جمعه ۱۹ مهر جاری برگزار شد، تیم ولیعصر کرمان با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ از سد کوهبنان گذشت و قهرمان شد.

او بیان داشت: تیم زرند نیز با نتیجه ٢٠ بر ١١ امید کرمان را مغلوب کرد و به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافت.

دبیر هیئت هندبال استان کرمان گفت: تیم هندبال نونهالان امید کرمان نیز به مقام سوم این مسابقات رسید و تیم‌های کوهبنان و جیرفت به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

صادقی با اعلام اینکه نخستین بار بود که یکی از شهرستان‌ها میزبانی مسابقات هندبال نونهالان را بر عهده داشت، افزود: خوشبختانه شهرستان زرند توانست با برگزاری هرچه بهتر این مسابقات نمره قبولی کسب کند.

انتهای پیام/ب

ولیعصر کرمان قهرمان مسابقات هندبال پسران استان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز