Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@15:15:38 GMT

برترین بانک‌های سوئیسی کدامند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۱۰۶

سوئیس یکی از اصلی‌ترین قطب‌های بانکی جهان محسوب می‌شود. جایی که محل ذخیره‌سازی بسیاری از سرمایه‌های کلان است. ناطقان: موسسه " کورپوریت فایننس" در گزارش جدید خود به معرفی برترین بانک‌های سوئیس پرداخت. نظام بانکی در سوئیس شامل بانک‌های داخلی، بانک های خارجی، بانک‌های خصوصی و بانک‌های داخلی است. در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد بانک‌های سوئیس مربوط به دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه رتبه بندی " مودی" نظام بانکی سوئیس را باثبات رتبه بندی کرده است. در ادامه با برترین بانک‌های سوئیسآشنا می‌شوید:

۱-یو بی اس

یکی از دو بانک بزرگ‌ سوئیس که در سال ۱۹۹۸ میلادی و به دنبال ادغام دو بانک قدیمی (یونیون بانک سوئیس و سوئیس بانک) تاسیس شد و در بسیاری از کشورهای جهان فعال است. مقر اصلی این بانک در شهر زوریخ قرار دارد علاوه بر خوزه بانکی در حوزه سرمایه گذاری نیز فعالیت زیادی دارد.

۲- کردیت سوئیس

این بانک به همراه یو بی اس، ۵۰ درصد کل سپرده‌های بانکی سوئیس را در اختیار دارند و مقر اصلی آن در شهر زوریخ است. بانک کردیت سوئیس عموما در زمینه: سرمایه‌گذاری، بانکداری خصوصی، مدیریت دارایی و بازار سهام فعال است. این بانک در حال حاضر در ۵۰ کشور فعال است و بیش از ۴۸ هزار نفر نیز برای آن کار می‌کنند.

۳- رایفایزن

سومین بانک بزرگ در سوئیس که ۳.۷ میلیون مشتری دارد. این بانک دارای ۱۰۰۴ شعبه در سوئیس است.

۴- زوریخ کانتونال بانک

این بانک در سال ۱۸۷۰ تاسیس شد و بزرگ‌ترین بانک محلی سوئیس محسوب می شود. فعالیت‌های این بانک عمدتا روی دو کشور آلمان و سوئیس متمرکز است.

۵- ژولیوس بائر

یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های خصوصی سوئیس که در بیش از ۲۰ کشور فعالیت دارد و در سال ۱۸۹۰ میلادی تاسیس شد. مقر این بانک نیز در شهر زوریخ قرار دارد.

۶- بانک کونتونال دو ژنو

این بانک در سال ۱۸۶۱ میلای تاسیس شد اما شکل نوین فعالیت هایش را از سال ۱۹۹۴ آغاز کرد. این بانک بیشتر با کسب‌و کارهای کوچک و متوسط همکاری می‌کند.

۷- فونتوبل

این بانک که در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد یکی از بانک های مشهور سوئیسی در زمینه مدیریت دارایی محسوب می‌شود. مقر اصلی این بانک در زوریخ قرار دارد اما علاوه بر سوئیس، فونتوبل در ۲۱ نقطه دیگر از جهان نیز فعال است. منبع: ایسنا برچسب ها: برترین ، بانک ها ، سوئیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برترین بانک ها سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دست نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه تعامل بانک‌ها با صنعت نفت، همکاری برد - برد تلقی می‌شود، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد و تقویت سازوکارهای حضور نظام بانکی در صنعت نفت، افزون بر پرکردن خلأ کمبود منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت، موجب کارآمدی و سودآوری پایدار و اقتصادی نظام بانکی کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان در حوزه‌های مسکن، خودرو و... را به سوی صنعت به‌ویژه صنعت نفت سوق داد، افزود: هدایت منابع بانک‌ها به سمت پیشران و لوکوموتیو اقتصاد ایران بدون تردید به سامان‌دهی و نقش‌آفرینی مثبت بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور منجر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حضور سودآور و منطقی بانک‌ها در صنعت نفت و گاز، زمینه‌ساز تقویت توانمندی بانک‌ها برای حضور پایدار در این صنعت و سودآوری پایدار برای بانک‌ها می‌شود. این شرایط نه‌تنها به تقویت نظام بانکی و رضایت سهام‌داران آن‌ها منجر می‌شود، بلکه اقتصاد ملی به‌ویژه بازار سرمایه را در مسیر رشد و رونق قرار می‌دهد.

محمدنژاد اظهار کرد: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دستی نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان