Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:08:38 GMT

عرضه تمامی آثار سوره مهر در قالب کتاب الکترونیک

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۱۵۹

عرضه تمامی آثار سوره مهر در قالب کتاب الکترونیک

مدیر سوره مهر الکترونیک از افزایش تعداد عناوین کتاب الکترونیک این انتشارات در سال جدید خبر داد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه نشر دیجیتال گفت: در نظر داریم تا با توجه به شرایط بازار و نیاز مخاطبان، تعداد عناوین کتاب‌های الکترونیک این انتشارات را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان در همه جای دنیا این حق را دارند که به کتاب‌های این انتشارات دسترسی داشته باشند.

وی به افزایش تعداد عناوین الکترونیک این انتشارات در سال‌های گذشته اشاره و اضافه کرد: در سال 94 تعداد 665 عنوان کتاب الکترونیک سوره مهر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته بود؛ این میزان در نیمه اول سال جاری به یک هزار و 750 عنوان کتاب رسیده است.

مدیر سوره مهر الکترونیک از برنامه‌ این واحد برای عرضه تمامی آثار سوره مهر در قالب الکترونیک خبر داد و یادآور شد: در نظر داریم تا تمامی آثار سوره مهر را در این قالب عرضه کنیم. حدود 700 عنوان کتاب هنوز در این قالب عرضه نشده‌ است؛ از این جهت در نظر داریم تا هر روز یک عنوان کتاب الکترونیک در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. این روند تا نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده ادامه خواهد داشت.

عرضه کتاب‌های «دا»، «احمد احمد» و «نامه‌های فهیمه» در قالب جدید

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سوره مهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوره مهر سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد