Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:16:41 GMT

علت بازگشت مهدی تارتار چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۲۱۵

مهدی تارتار در خصوص جلسه‌اش با مسئولان ارشد مسجد سلیمان گفت: بعد از جلسه‌ای که با مسئولان محترم استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان داشتم، در نهایت قرار شد به کارم در نفت ادامه دهم. از طرف دیگر مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان به تعهداتی که نسبت به اعضای تیم داشتند عمل کردند و بازیکنان توانستند بخشی از قرارداد خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: ما هواداران خیلی خوبی داریم و آنها در این مدت به من لطف زیادی داشتند. برخی از آنها واقعا اشک من را درآوردند و پس از صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد، قرار شد با قدرت کار خود را ادامه دهیم. به عشق هواداران نفت مسجدسلیمان کار خود را با قدرت پیش خواهیم برد. ما امشب به تهران می‌آییم و از فردا تمرینات خود را ادامه خواهیم داد تا برای بازی با شهر خودرو کاملا آماده شویم.

تارتار تصریح کرد: برای پرداخت پول واقعا مسئولان محترم زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از آقایان شریعتی استاندار خوزستان، ناصری رئیس اداره مناطق نفت خیز مسجدسلیمان، اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، اسکندری دادستان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، ظاهری نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس و حسینی رئیس پلیس مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کنم که همگی تلاش کردند تا مشکلات باشگاه برطرف شود. امیدوارم از این به بعد ما را فراموش نکنند. اگر این پول که به باشگاه تزریق شد به موقع نمی‌آمد، مطمئن باشید که تیم نفت مسجد سلیمان از هم می‌پاشید و جا دارد به خاطر زحماتی که این عزیزان کشیدند از همه آنها تشکر کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسجد سلیمان تارتار مدیرکل ورزش و جوانان مهدی تارتار مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان