Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@10:04:08 GMT

۵۴ گونه در نهالستان های گلستان تولید می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۵۸۵

۵۴ گونه در نهالستان های گلستان تولید می شود

احمدی گفت: در حال حاضر ۵۴ گونه در نهالستان های گلستان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی احمدی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان از مواهب طبیعی بی شماری برخوردار است و تقریبا 97 درصد مساحت این استان را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهند.

 

کارشناس اداره جنگل کاری منابع طبیعی استان گلستان ادامه داد: با توجه به اهمیت حفظ عرصه های منابع طبیعی و جنگل اداره کل منابع طبیعی استان گلستان اقدامات و برنامه‎هایی را در طول سال دنبال می کند و یکی از این اقدامات جنگل کاری است و منابع طبیعی از دو بخش دولتی و خصوصی نهال های خود را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی یادآور شد: مراکز تولید نهال در استان سالانه بیش از 2 میلیون اصله نهال تولید می کنند و اداره کل منابع طبیعی سالانه یک میلیون نهال از این مراکز خریداری و غرص می کند.

 

وی بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی استان گلستان یکی از قطب های تولید نهال کشور به شمار می رود و توان مطلوبی برای تولید انواع مختلف نهال را این استان دارد.

 

کارشناس اداره جنگل کاری منابع طبیعی استان گلستان تاکید کرد: یکی از سیاست‎های  ما در استان افزایش تنوع گونه ها در نهالستان است و در حال حاضر 54 گونه در نهالستان های گلستان تولید می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین شیراز زائران اربعین حسینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اربعین مرز مهران خطبه نماز جمعه مسجد اربعین ۹۸ تولید نهال نهالستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد