Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:06:49 GMT

با زائران در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۵۹۹

با زائران در مرز مهران

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت : پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین امسال با استفاده از تمهیدات پیش بینی شده تحت تابعیت قرارگاه ابوذر٬انجام وظیفه می‌کند.

او با بیان اینکه ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است عنوان کرد: همکاری‌های متقابل مردم با پلیس به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت‌های ماموریتی پلیس نقش تاثیرگذاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ضمن آرزوی توفیق برای همه زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات اظهار داشت: لازم است مردم نهایت همکاری و تعامل را با خدمتگزاران خود در سراسر مسیر‌های منتهی به مرز‌های مهران داشته باشند.

او به زائران توصیه کرد: در ایستگاه‌ها و توقف گاه‌ها در هنگام شارژ تلفن همراه نسبت به عدم جابجایی آن توسط افراد ناشناس هوشیار باشند٬همچنین به هنگام ادای فرایض حتماً یک نفر در کنار خود به منظور حفظ و مراقبت از اموال بماند.

سرهنگ علی محمدی همچنین عنوان کرد: زائران اشیاء قیمتی خود نظیر گوشی تلفن همراه٬ پول نقد وطلاجات را در معرض دید عموم قرار ندهند٬اطلاعات شخصی خود را به راحتی در اختیار افراد ناشناس نگذارند و در حفظ اوراق هویتی خود نظیر گذرنامه و. کوشا باشند.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 98 محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را برای انتشار در شبکه نمایش خانگی تولید کند. «پدر قهوه» داستان مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری قرار است بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ ساخت یک سریال جدید رفته است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود.

مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، خود نیز در این کار جدید بازی می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های پرمخاطب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد