Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران به صورت رسمی در تیم اولشتین لهستان معرفی شد. او در این مراسم گفت که در بهترین زمان یک چالش جدید را انتخاب کرده است. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه و نشست خبری سید محمد موسوی، ملی پوش والیبال ایران در تیم جدید خود «اندیکپول اولشتین» لهستان به همراه رئیس هیئت مدیره و حامی مالی تیم، عصر جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماش یانکوفسکی که ریاست هیئت مدیره تیم والیبلال شهر اولشتین در شمال لهستان را بر عهده دارد در شروع نشست خبری گفت: در اواسط ماه جولای مطلع شدیم که «آوریل تیلور» مصدوم شده است. او نیاز به جراحی داشت و قادر نبود تا 6 ماه بازی کند. مدت زیادی برای تمدید و نحوه تنظیم قرارداد با این بازیکن آمریکایی مطالعه و بررسی کردیم ولی فصل بسیار سخت و طولانی، پیش روی ما بود و از طرفی، شروع لیگ هم برای ما اهمیت زیادی داشت. از حق خودمان استفاده کردیم و قرادادی با تیلور بسته نشد.

رئیس هیئت مدیره اولشتین ادامه داد: سپس شروع به بررسی و انتخاب یک مدافع وسط با کیفیت جهانی کردیم و خوشبختانه توانستیم با «سید» قرارداد ببندیم. به نظر من او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. مذاکراتی بسیار طولانی با موسوی داشتیم و خوشبختانه با کمک کنسولگری لهستان در ایران، مشکلات حضور این بازیکن در لهستان برطرف شد.

محمد موسوی نیز که نخستین حضور خود در لیگ‌های خارجی را تجربه می‌کند، اظهار داشت: 32 سال دارم و در بهترین زمان ممکن، دست به این چالش جدید زدم. قبل از این فقط در ایران بازی کرده‌ام و با وجود پیشنهادهای متعدد، ترجیح دادم در کنار خانواده‌ و دوستانم باشم ولی حالا به این نتیجه رسیدم که بهترین زمان برای کسب تجربه جدید و ترک کشورم است. پلاس لیگا، یکی از 3 لیگ برتر جهان است. نکات مثبت زیادی در مورد آن شنیده‌ام و به همین خاطر تیم اولشتین را انتخاب کردم.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: برای حضور در لهستان با میلاد عبادی‌پور و اوکاش ژیگادوو، مشورت کردم و هر دوی آنها از نکات خوب لیگ لهستان برایم تعریف کردند. «ماتیوش میکا» را به خوبی می‌شناسم چون در بازی‌های ملی به دفعات مقابل هم قرار گرفته بودیم. خیلی خوشحال شدم که می‌توانم در کنار او در تیم اولشتین بازی کنم. عصر پنجشنبه وارد شهر اولشتین شدم و شهر را نمی‌شناسم. امیدوارم هر چه زودتر فرصتی پیدا کنم که شهر را ببینم.

موسوی جانشین ملی‌پوش والیبال آمریکا می‌شود

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال محمد موسوی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال محمد موسوی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

به گزارش آنا، در بین اسامی دعوت شده نام امیر غفور و سید محمد موسوی که طی روز‌های اخیر خبرساز شده بودند دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها