Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:35:29 GMT

پرورش‌اندام ایران جایگاه ارزشمندی در دنیا دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۷۴۸

پرورش‌اندام ایران جایگاه ارزشمندی در دنیا دارد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: خوشبختانه رشته پرورش‌اندام ایران در برهه کنونی از جایگاه ارزشمندی در دنیا برخوردار است.

به گزارش ایسنا، ناصر پورعلی‌فرد شامگاه دیروز در حاشیه مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی کشور (انتخابی تیم‌ملی) در زنجان، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از میزبانی زنجان افزود: خوشبختانه در طول برگزاری این رقابت‌ها که از حساسیت زیادی برخوردار بود، شاهد همدلی و همکاری همه اعضای اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام زنجان برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد کشوری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای امروز این فدراسیون، برگزاری رویدادهای کشوری به میزبانی استان‌ها است، تصریح کرد: میزبانی استان‌ها از این رقابت‌ها باعث می‌شود تا به دلیل حضور قابل توجه ورزشکاران، داوران، مربیان و عوامل اجرایی، شاهد رونق اقتصادی خوبی در استانی که میزبانی چنین رویدادهایی را عهده‌دار می‌شود، باشیم و بی‌تردید زنجان یکی از این استان‌ها است.

این مسئول با یادآوری اینکه رقابت‌های مذکور پیش‌مقدمه‌ای برای انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در رقابت‌های جهانی امارات که قرار است نیمه دوم آبان‌ماه برگزار شود، خواهد بود، ادامه داد: بی‌تردید با توجه به جایگاهی که پرورش‌اندام ایران در آسیا و جهان دارد، همه انتظار دارند که بهترین نتایج را در رقابت‌های مختلف کسب کنیم، به همین خاطر باید در انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی، دقت کافی را به عمل آوریم.

پورعلی‌فرد در ادامه، گریزی به وضعیت ورزش پرورش‌اندام ایران از زمان آغاز فعالیت تا به امروز زد و اظهار کرد: از زمان آغاز رسمی این ورزش که با راه‌اندازی فدراسیون این رشته در سال 84 کلید خورد، مخاطب چندانی در سال‌های اولیه متوجه بدنسازی و پرورش‌اندام نبود اما خوشبختانه با فعالیت بیش از پیش باشگاه‌ها در این زمینه، رفته‌رفته شاهد رشد چشم‌گیر این ورزش به لحاظ کمی و کیفی بودیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام با بیان اینکه رشد چشم‌گیر این رشته در کشور و علاقه‌مندی جوانان برای فعالیت در این عرصه باعث شد تا ایران جایگاه ارزشمندی را در این عرصه برای خود در مجامع بین‌المللی کسب کند، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که رقابت بین ورزشکاران این رشته در بخش‌های مختلف به لحاظ کمی و کیفی بسیار نزدیک است و همین مسئله باعث شده است تا انتخاب نفرات برای تیم‌ملی سخت‌تر از گذشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ناصر پورعلي فرد زنجان پرورش اندام و بدنسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند

رقابت‌های بسکتبال بانوان لیگ جوانان کشور با برگزاری دیدار‌های فینال و رده‌بندی به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد.

تیم لاستیک بارز کردستان که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست تیم آکادمی تلاش زنجان توانست به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند در این مرحله با کسب یک برد و یک شکست مقابل تیم کنکو تهران و تنها با تفاضل گل کمتر در رده سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

براین اساس، تیم ذوب آهن اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم کنکو تهران در جایگاه دوم لیگ جوانان ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد