Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازیان گفت: موکب محبان انصار المهدی (عج) در مسیب می ‌تواند روزانه حدود یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار پرس غذا در بین زائران سیدالشهدا توزیع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی اربعین استان قزوین، «محمد شهبازیان» بیان کرد: این موکب در ایام اربعین، خدمات خود را در قالب پخش وعده‌های غذایی مانند صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به زائران ارائه می ‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول موکب محبان انصار المهدی (عج) در مسیب ادامه داد: غذاهای در نظر گرفته شده برای زائران شامل توزیع تخم مرغ آب پز، نیمرو، املت و سیب زمینی آب پز به عنوان صبحانه و سوپ و آش به عنوان میان وعده، همچنین مرغ، قیمه و ماکارانی به عنوان نهار و کتلت و ماکارانی به عنوان وعده‌ غذایی شام برای زائرن در نظر گرفته‌ شده‌ است.

 

وی افزود: این موکب می‌تواند روزانه حدود یک هزار و 500 تا 2 هزار پرس غذا در بین زائران سیدالشهدا توزیع کند و ساخت مکانی برای استراحت و استحمام زوار از دیگر برنامه ‌های اجرایی این موکب به شمار می ‌رود.

 

شهبازیان خاطر نشان کرد: خدمات فرهنگی موکب محبان انصار المهدی (عج) در شهر مسیب به زائران شامل پخش تیزرهای اربعین، برگزاری نمایشگاه‌ فرهنگی اربعین، توزیع بسته‌ ای فرهنگی اعم از مهر، جانماز و مقنعه و پخش فیلم مختارنامه و مداحی است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد شیراز اربعین ۹۸ خطبه نماز جمعه ستاد مردمی اربعین زائران اربعین حسینی توزیع غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد