Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله عبدالهی شامگاه جمعه در آیین افتتاح رسمی کارخانه کنسانتره مس شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل در اهر گفت: باید به دنبال افتتاح رسمی این کارخانه، عملیات اجرایی فاز دوم آن نیز آغاز شود که راه اندازی آن اشتغال زایی بالایی را به دنبال خواهد داشت که در شرایط کنونی اهر که با مشکلات بیکاری روبرو است، می تواند کارساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اهر جوانان تحصیل کرده زیادی دارد که بیشتر آن ها بیکار هستند و به همین دلیل، راه اندازی کارخانه ای مشابه می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کند.

نماینده مردم اهر، این شهرستان را دارای ۱۰ هزار نفر بیکار دانسته و گفت: هیچ مشکلی مثل بیکاری در شهرستان نمود ندارد که امیدواریم با تدابیر لازم شاهد حل این مشکل باشیم.

عبدالهی با بیان اینکه صنعت اهر رشد چندانی نداشته، گفت: یکی از موانع توسعه اهر، بحث راه است که امیدواریم به زودی کار احداث آن به پایان برسد که البته باید توجه داشت اگر راه اهن به اینجا نیاید، حتی راه جدید هم نمی تواند گره گشای مشکل حمل و نقل شهرستان باشد.

وی شهرک صنعتی اهر را مواجه با مشکلاتی چون برق دانست و گفت: اهر و هریس در بخش معدن دارای ظرفیت ویژه ای است که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده کرد.

عبدالهی ادامه داد: وزرای آذربایجانی آنچنان که شایسته است برای آذربایجان، درخشان نبوده اند که از آقای رحمانی می خواهیم به وضعیت صنعت استان توجه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 4743602

منبع: مهر

کلیدواژه: اهر بیکاری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی شهرکرد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود