Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:42:50 GMT

ارسال آب آشامیدنی و بسته بندی شده به عراق

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۶۸۳۸

ارسال آب آشامیدنی و بسته بندی شده به عراق

یازع گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران ۶ دستگاه تانکر بزرگ ذخیره آب آشامیدنی و چند کامیون آب بسته بندی شده به عراق ارسال شد.

«مکی یازع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: شب گذشته با توجه به حجم بسیار زیاد زائران اربعین حسینی در موکب‌های مستقر در شلمچه به ۶۰ هزار زائر اسکان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه از ظرفیت اسکان ۱۰۰ هزار زائر در موکب های مستقر در مرز شلمچه خبر داد و افزود: در همه مواکب مستقر در مرز شلمچه ۱۵ تن تخم مرغ، ۷۰ تن برنج و پنج تن مرغ برای ارائه خدمات به زائران توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در شب گذشته ۱۵۰ هزار قرص نان از اهواز به شلمچه ارسال شد و به طور متوسط روزانه ۱۲ هزار قرص نان از آبادان در اختیار موکب ها مستقر در شلمچه قرار می گیرد.

 

وی اضافه کرد: آب شرب و معدنی به زائران به صورت شبانه روزی بین زائران توزیع می شود و روزانه پنج هزار قالب یخ از آبادان، خرمشهر و شادگان تامین و بین موکب ها توزیع می شود.

 

یازع از تامین آب، نان و یخ موکب های مستقر در شلمچه عراق خبر داد و یادآور شد: ۶ دستگاه تانکر بزرگ ذخیره آب آشامیدنی و چند کامیون آب بسته بندی شده به عراق ارسال شده است.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین شیراز اربعین ۹۸ موکب اربعین مرز مهران کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه اسکان زائران اربعین اسکان زائران زائران اربعین حسینی ایام اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان